Sport

Polska reprezentacja w piłce nożnej z nowym sponsorem strategicznym

Piotr Kurek
Polska reprezentacja w piłce nożnej z nowym sponsorem strategicznym
Reklama

Polski Związek Piłki Nożnej rozpoczyna współpracę z InPost. Przez najbliższe dwa lata firma będzie sponsorem strategicznym polskiej reprezentacji w piłce nożnej

Umowa między Polskim Związkiem Piłki Nożnej a InPost została zawarta na okres do 31 lipca 2024. PZPN zapewnia jednak o możliwości przedłużenia kontraktu na kolejne dwa lata. Umowa obejmuje wsparcie wszystkich reprezentacji. Ma to związek z coraz większym zainteresowaniem meczami drużyn kobiecych oraz kadr młodzieżowych.

Reklama

InPost w ramach umowy ma więc prawo do posługiwania się tytułem "Sponsora Strategicznego Reprezentacji Polski". Moze również wykorzystywać w swojej działalności marketingowej oficjalny logotyp kadry narodowej. Kontrakt to także ekspozycja logo InPost na koszulkach treningowych reprezentacji i na nośnikach reklamowych podczas meczów rozgrywanych w Polsce. Logo InPost pojawi się także w materiałach marketingowych PZPN oraz ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN i stronie "Łączy nas piłka" oraz biletach i programach meczowych. Pierwszym spotkaniem rozgrywanym w Polsce, na którym pojawią się nowe oznaczenia, będzie mecz Polska-Walia, który odbędzie się 1 czerwca w ramach rozgrywek Liga Narodów. Od września bilety na mecze reprezentacji Polski będą wysyłane z wykorzystaniem usług InPost.

InPost sponsorem strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej

W InPost wierzymy, że kluczem do sukcesu jest innowacyjność i zaangażowanie, ale przede wszystkim zgrany zespół i silny, odpowiedzialny leadership. Taką polską reprezentację, pod wodzą Roberta Lewandowskiego, chcemy oglądać i wspierać! W taką też inwestujemy. W sporcie, jak i w biznesie, raz jest ciężko, a raz wiatr wieje w skrzydła – wierzymy, że nasza inwestycja, połączona z konsekwentną pracą i zapałem zespołu, przyniosą efekty, z których wszyscy będziemy dumni. Do zobaczenia na trybunach!

- mówi Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost.

Wraz z ogłoszeniem partnerstwa, inPost startuje z konkursem dla kibiców, w którym do wygrania jest jeden z 200
podwójnych biletów na mecz Polska-Belgia rozgrywający się 14 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie. Co trzeba zrobić? Wymyślić kreatywną przyśpiewkę lub hasło dopingujące reprezentację Polski, wypełnić formularz na kibicuj.inpost.pl i 6 czerwca czekać na odpowiedź. Szczegóły i regulamin znajdziecie na stronie organizatora.

Źródło: informacje prasowe

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama