Jeśli nie działa Ci aplikacja mobilna IKO, nie jesteś sam. Klienci PKO Bank Polski skarżą się nam i w mediach społecznościowych banku, że nie mogą zalogować się do aplikacji IKO.
W serwisie Downdetector, odnotowano już przeszło 2 tys. zgłoszeń o awarii, w zasadzie z całej Polski - nie są to więc jednostkowe problemy.
Klienci PKO Bank Polski skarżą się głównie na brak możliwości zalogowania się w ogóle do aplikacji, a niektórym nie działają poszczególne, kluczowe dla nich sekcje w aplikacji IKO.
Na profilu w serwisie Facebook, przedstawiciele banku uspokajają, iż są to losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO oraz informują o pracach nad przywróceniem pełnej funkcjonalności. Jednak wbrew tym zapewnieniom o losowym charakterze awarii, wielu klientów uważa, że jest to masowa awaria oraz ma żal do banku, iż ten nie wydał oficjalnego komunikatu o awarii, a o której dowiadują się dopiero z komentarzy innych klientów.
Dostaliśmy też na skrzynkę e-mail, zrzuty ekranów z aplikacji IKO, do której nasi Czytelnicy nie mogą się aktualnie zalogować. Cóż, awarie się zdarzają, pozostaje nam poradzić, byście uzbroili się w cierpliwość, bo ciągłe sprawdzanie dostępności opcji zalogowania, może wydłużyć proces przywracania pełnej funkcjonalności.
Aplikacja IKO jest najbardziej popularną mobilną aplikacją bankową w Polsce. Na koniec II kwartału 2024 roku, aktywowana została przez klientów 8,1 mln razy, a liczba aktywnych jej użytkowników przekroczyła 5,6 mln. Dla przypomnienia, za aktywnych użytkowników aplikacji mobilnych uznaje się tych, którzy przynajmniej raz w ostatnim miesiącu logowali się do niej.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu