Dla wszystkich marek i firm działających na Facebooku to ważna wiadomość - jeszcze przed końcem lutego uruchomiona zostanie Oś Czasu dla Stron. Już 29...
Odpowiedzialny za projekt uruchomienia Osi Czasu dla marek David Fischer zdradził, że nie będzie to wierna kopia wyglądu aktualnych profili prywatnych, spodziewać możemy się więc drobnych zmian. Z pewnością pozostawione zostanie miejsce na dużych rozmiarów fotografię na samej górze profilu. Znacznie bardziej atrakcyjne stanie się także wykorzystanie dedykowanych aplikacji, które dzięki Osi Czasu wyświetlane są w widocznym miejscu. Z kolei Open Graph pomoże markom tworzyć aplikacje mogące używać innych czasowników niż "Lubię to". Nie bez znaczenia jest również możliwość dodawania w Osi Czasu wpisów z datą przeszłą - marki posiadające bogatą historię z pewnością wykorzystają taką opcję do zaprezentowania w ciekawy sposób swoich korzeni.
Oto jak mogą wyglądać niebawem uruchomione Strony na Facebooku z Osią Czasu:
Facebook wprowadza także ciekawą nowość dla prywatnych profili. Osoby posiadające dużą liczbę subskrybentów powinny otrzymać monit o możliwości wykorzystania pseudonimu w zamian za pełne imię i nazwisko. Ma to pomóc szczególnie osobistościom znanym pod pseudonimem artystycznym, bardziej rozpoznawalnym publicznie niż nazwisko (np. 50 Cent zamiast Curtis James Jackson). Weryfikacji konta dokonać będzie można za pomocą dokumentu ze zdjęciem, aktu urodzenia lub numeru karty kredytowej. Administracja obiecuje, że po ręcznej weryfikacji dostarczone kopie dokumentów zostaną dla bezieczeństwa użytkowników zniszczone. Podobny system posiadają już Google+ i Twitter, umożliwienie publikowania pod pseudonimem dla znanych osób wydaje się zatem naturalnym krokiem ze strony Facebooka.
Wykorzystanie pseudonimów na Facebooku powinno już działać, uruchomienie Osi Czasu dla Stron zapowiadane na koniec lutego dotyczy natomiast użytkowników z terenu Stanów Zjednoczonych. Dokładna data oddania Timeline w ręce marketingowców z innych rejonów świata nie jest jeszcze znana. Mimo to już niebawem powinniśmy spodziewać się wysypu kreatywnych sposób na wykorzystanie nowych możliwości prezentacji marek w najpopularniejszym medium społecznościowym świata.
Źródło obrazka: 1.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu