Również jako osoba zajmująca się marketingiem internetowym uwielbiam GetResponse. Zdecydowanie jest to jedna z najciekawszych platform pozwalająca przede wszystkim na uproszczenie procesów związanych z funkcjonowaniem firmy, pozyskiwaniem klientów oraz sprzedażą. Dzięki partnerstwie GetResponse z PayU, korzystanie z platformy będzie jeszcze prostsze.
Partnerstwo GetResponse z PayU będzie mieć ogromny wpływ m. in. na ostatnio dodaną do platformy funkcję: Autofunnel. Za jego pomocą możliwe jest skonstruowanie kompleksowego lejka sprzedażowego, który po integracji z PayU, operatorem płatności internetowych obejmujących karty kredytowe i debetowe, szybkie przelewy elektroniczne (tzw. pay by linki), raty 100% online, płatności odroczone, płatności cykliczne, portfele elektroniczne Apple Pay i Google Pay, a także BLIK i płatności jednym
kliknięciem. Po zakończeniu konfiguracji możliwe jest natychmiastowe uruchomienie sprzedaży, zgodnie z ustalonym "lejkiem" bez konieczności wdrażania dodatkowych narzędzi marketingowych. Użytkownik natomiast może na bieżąco monitorować wyniki generowane przez produkt opakowany w lejek.
Czytaj również: Rozkręcenie biznesu online nie było prostsze. Oto Autofunnel
Dzięki temu partnerstwu, pomożemy początkującym startupom stawić pierwsze kroki w e-commerce, natomiast dojrzałym sklepom internetowym damy możliwość szybszego wzrostu dzięki takim rozwiązaniom jak marketing automation czy Autofunnel, czyli zintegrowanemu z PayU gotowemu lejkowi sprzedażowemu.
Aleksandra Korczyńska, Dyrektor Marketingu w GetResponse
Promocja z okazji zawiązania partnerstwa - to dobry moment, aby rozpocząć korzystanie z GetResponse
Klienci Getresponse mogą liczyć na ofertę promocyjną skonstruowaną z okazji zawiązania partnerstwa.
Wierzymy, że współpraca z GetResponse przyniesie wymierne korzyści klientom, ze względu na komplementarność oferowanych przez nas usług – dzięki jednej, szybkiej integracji otrzymają oni funkcjonalności wspierające sprzedaż i rozwój e-biznesu w wymagającej branży e-commerce.
Możliwość szybkiego wdrożenia płatności realizowanych przez PayU, biznesy wkraczające w e-commerce mogą zapewnić sobie kompleksową obsługę klientów. Ci mając do dyspozycji opcje płatności dostępne w PayU mogą w bardzo prosty sposób opłacić usługę / produkt oferowane przez użytkownika GetResponse, również w kontekście transakcji w lokalnych walutach bez konieczności zakładania i utrzymywania rachunków walutowych, co ma ogromne znaczenie w sprzedaży transgranicznej.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu