Twitter już od jakiegoś czasu buduje narzędzia, które pozwolą mu zarabiać. W czerwcu pisałem o tym, że przejął platformę reklamową, w lipcu - narzędzi...
Fajny pomysł na nieinwazyjną promocję wybranych wpisów na Twitterze - brawo
ReadWriteWeb mówi, że pomysł Twittera jest tak sprytny jak AdWords. Na czym on zatem polega? Twitter już od jakiegoś czasu współpracuje z partnerami, którzy posiadają oficjalne profile w serwisie. Daje on im odpłatną możliwość wyróżniania swoich wpisów. Profile biznesowe są przez użytkowników obserwowane jak normalne. W przypadku opłaconego wyróżniania wpisów przez właściciela danego profilu, jego wpisy pojawiają się na samej górze strumienia wpisów użytkowników Twittera.
Jeśli zatem obserwujemy dany profil biznesowy i opłacił on wyróżnianie wpisów, to jego najnowsze tweetnięcia będą nam się wyświetlały na samej górze strumienia po wejściu na Twittera. Uniemożliwia to nam pominięcie nowych wpisów pochodzących z danego profilu, czyli oferuje wartość dodaną.
Jest to zatem relacja typu win-win-win, bo aż trzy strony wygrywają. My mamy pewność otrzymania wiadomości od profili, które obserwujemy z własnej, nieprzymuszonej woli, partner biznesowy Twittera ma pewność, że jego przekaz zostanie odczytany, a sam Twitter ma pewność, że zarobi :)
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu