Im Facebook staje się bardziej aktywny, tym mniejszy wpływ ma ta aktywność na użytkowników - takie nowości jak Graph Search i nowy News Feed testują a...
Strumień nowości to jeden z trzech filarów Facebooka, a na jego nową odsłonę większość użytkowników będzie musiała jeszcze poczekać. Jednak również i tym osobom wdrażana jest jedna, dość istotna zmiana, a mianowicie nowy sposób zachęcenia do polubienia strony lub zawarcia nowej znajomości. Co ciekawe dotyczy to obydwu rodzajów treści: organicznych i sponsorowanych. Nowy sposób prezentowania profili i fan-page'y zawiera informację o tym, którzy z nasi znajomych nawiązali już połączenie oraz widoczne jest zdjęcie tła wraz ze zwiększoną grafiką profilową. Sam zauważyłem już tę nowość kilka dni temu, więc jeżeli jeszcze nie dotarła na Wasze konto, to z pewnością stanie się to w niedługim czasie.
Facebook; uwielbia stawać się centrum informacji o naszych wszelkich aktywnościach, dlatego postanowił uzupełnić swoje portfolio oferowanych rodzajów czynności o kilka nowych. Są nimi: czytanie książek, gdzie wykorzystane mogą być takie akcje jak: czytam, oceniam, cytuję, chcę przeczytać, odmiany aktywności fizycznych jak bieganie, marsze i jazda na rowerze oraz oglądanie filmów z opcjami oceniania i dodawania do listy "do obejrzenia". Oczywiście za wszystko odpowiedzialne będą aplikacje wykorzystujące Open Graph i dostarczające dane do naszych profili - wśród nich znalazły się także z tych których korzystam na co dzień, jak Goodreads oraz Nike+. Lista jest jednak znacznie obszerniejsza i będzie wydłużała się z każdym dniem. Dzięki udostępnieniu deweloperom tych funkcjonalności, nasze profile będą zawierały więcej szczegółowych informacji, co może wpłynąć na innych użytkowników portalu - ale o to przecież chodzi prawda?
Źródło zdjęcia.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu