Mobile

Deezer dzięki umowie z Huawei może zostać czarnym koniem muzycznego streamingu [prasówka]

Tomasz Popielarczyk
Deezer dzięki umowie z Huawei może zostać czarnym koniem muzycznego streamingu [prasówka]
16

Dziś o streamingu mówi się głównie w kontekście Spotify, Apple Music czy Tidala. O Deezerze wspomina się rzadko. A tymczasem serwis zawarł umowę z trzecim największym dostawcą smartfonów. Wiecie, co to oznacza.

Deezer i Huawei

W wyniku umowy aplikacja Deezera ma być preinstalowana na smartfonach produkowanych przez Huawei. Póki co umowa obejmuje jedynie markę Honor, która jest dedykowana przede wszystkim ludziom młodym. O rozszerzeniu współpracy na inne modele nic nie wiadomo. Posiadacze Honorów dzięki temu otrzymają już na starcie dostęp do bazy 40 mln utworów - niewykluczone, że w ramach stosownej promocji. Sam Deezer zwiększa tym samym swoje szanse na powiększenie bazy użytkowników, która obecnie liczy 6 mln osób.

Lepsza jakość dźwięku i obrazu w Hangoutach

Google informuje o znaczącej poprawie jakości połączeń wykonywanych z poziomu komunikatora Hangouts. Aplikacja ma teraz w większym stopniu wykorzystywać model peer-to-peer. Spekuluje się, że duży udział w tym ma technologia WebRTC. Dotąd każda rozmowa odbywała się z udziałem serwerów Google'a. Jak zatem łatwo się domyślić, jest to również duża oszczędność dla kalifornijskiej firmy. Same Hangouty są regularnie rozwijane i wszystko wskazuje na to, że niebawem przestaną pełnić rolę klienta SMS-a, jak to się dzieje do tej pory. Otóż w rezultacie Google ma w swoim portfolio aż dwie aplikacje do tego celu, co wprowadza tylko niepotrzebny bałagan.

Pocket Premium z większymi możliwościami

Użytkownicy Pocketa Premium po ostatniej aktualizacji programu otrzymali większe możliwości dostosowania jego wyglądu. Mowa tutaj konkretnie o ustawieniach dotyczących kroju czcionki, marginesów, wysokości linii i nie tylko. Ponadto program potrafi teraz automatycznie przełączać interfejs na ciemny w oparciu o dane odbierane z czujnika światła w telefonie. Najwyraźniej twórcy Pocketa chcą zwiększyć liczbę płatnych kont. Dotąd ich oferta pod tym względem była bardzo atrakcyjna, bo konta premium i darmowe nie różniły się aż tak bardzo możliwościami.

PayPal z reklamą na SuperBowl

SuperBowl, a więc największe sportowe wydarzenie w USA to również okazja dla reklamodawców. To właśnie w przerwie meczu emisja spotów kosztuje najwięcej - stawki z roku na rok biją rekordy. Nie dziwi zatem, że firmy przygotowują za każdym razem coś specjalnego, w końcu walczą o uwagę ogromnej liczby widzów. Do tego grona dołącza PayPal, który swój spor już opublikował na YouTube. Sami oceńcie.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu