Firma MaxROY.com organizuje szkolenie z SEO. Dostałem jedną darmową wejściówkę na to szkolenie (normalnie kosztuje ono 1970 PLN), ale ponieważ SEO nie jest czymś co mnie interesuje dlatego postanowiłem oddać ją komuś z czytelników mojego bloga.
Szansę na zdobycie darmowego wejścia na szkolenie będzie miał każdy kto odda głos w ankiecie na najlepszy pomysł na startup oraz w komentarzu napisze dlaczego wybrał akurat ten pomysł. Osobę, która wygrała wejście na szkolenie ogłoszę razem z wynikami konkursu.
Szkolenie zapowiada się dość ciekawie szczególnie dla tych którzy chcą dowiedzieć się czym jest SEO i dlaczego jest tak ważne w obecnych czasach dla każdego kto tworzy coś w internecie czy też wykorzystuje go jako kanał komunikacji z klientami. Czego więc dowiemy się na szkoleniu? Oto lista niektórych zagadnień (szczegółowa agenda pokazana jest na stronie szkolenia) jakie będą omawiane podczas szkolenia:
* Rozłożymy na części pierwsze cały algorytm Page Rank.
* Zachowania użytkowników i Eye tracking
* Struktura serwerowa i Google Dance
* Metody weryfikacji słów kluczowych, synergia z AdWords….
* Budowanie wizerunku i ochrona reputacji marki poprzez SEO
* SEO, Flash, a zawartość alternatywna, Opis czynników mających negatywny wpływ na pozycje
* Poprawne stosowanie tagów HTML, Pozycjonowanie obrazków – ukryty potencjał itp
Jak widać porcja wiedzy jaką przyjmie się na takim kursie jest dość sporoa i myślę, że będzie bardzo wartościowa dla wszystkich którzy do tej pory o SEO jedynie słyszeli lub kojarzy mi się jedynie z czytelnymi URL-ami.
Więcej z kategorii Polska:
- Oczyszczacze powietrza Vestfrost w Polsce. Niewygórowane ceny i sterowanie aplikacją
- To był fatalny rok w edukacji. Tylko 5% nauczycieli było przygotowanych do zdalnego nauczania
- Dying Light 2: chaos produkcyjny i CEO "zapatrzony" w CD Projekt - tak wygląda praca w Techland?
- Rząd chce do 2028 roku wymienić 80% liczników energii na inteligentne ze zdalnym odczytem
- Dzień Języka Ojczystego. Oto lista 100 najczęściej popełnianych błędów w polskiej sieci