Gry

Łatka 1.1 uniemożliwia przejście Cyberpunk 2077. Twórcy podpowiadają jak obejść błąd

Kamil Świtalski
Łatka 1.1 uniemożliwia przejście Cyberpunk 2077. Twórcy podpowiadają jak obejść błąd
Reklama

Masz problem z przejściem Cyberpunk 2077? Zadanie "Stary Znajomy" - telefon od Takemury w łatce 1.1 faktycznie nie działa, jak powinien. Twórcy podpowiadają jak poradzić sobie z problemem.

Cyberpunk 2077 to temat, który nie cichnie ani trochę. Gra od premiery wzbudza od groma kontrowersji, które z każdym tygodniem miały zanikać. Łatki poprawiające błędy, usprawnianie gry, no i mniejsze zainteresowanie samym projektem. To naturalne, że najwięcej szumu jest w dniu premiery — ewentualnie tydzień później. Tutaj jednak wbiliśmy się na nowy poziom — i to nie tylko ze względu na to, że Cyberpunk 2077 był największą cyfrową premierą w tej branży. Niestety, jest też sporo "ale", przez które o grze dyskutuje się non-stop. Kilka dni temu pojawił się patch z numerkiem 1.1, którego lista poprawek jest imponująca. Niestety — obok nich znalazło się także miejsce na błąd, który uniemożliwia ukończenie zadania. Zrobiło się o nim głośno już w weekend, a teraz przedstawiciele studia oficjalnie zabrali głos w sprawie i podpowiedzieli jak poradzić sobie z błędem, przez który ukończenie zadania jest niemożliwe.

Reklama


Twórcy gry przygotowali specjalną stronę pomocy, na której czytamy:

By użyć możliwego obejścia problemu, przejdź kroki poniżej (uwaga, potrzebny jest wcześniejszy zapis stanu gry):

  1. Wczytaj zapis stanu gry przed momentem opuszczenia przez V i Takemurę biura Wakako.
  2. Tuż po wyjściu z biura, zakończ rozmowę z Takemurą
  3. Po zakończeniu rozmowy i aktualizacji zadania przewiń 23 godz.
  4. Sprawdź, czy dialog się zacznie.

Biorąc pod uwagę powagę problemu, wierzę, że problem zostanie załatany jakimś szybkim hotfixem. Ale patrząc na te wszystkie fixy i pracę na gorąco, naprawdę trudno jest mi traktować to wszystko z należytą powagą. Bo to trochę jak z ostatnią obietnicą, w której były przeprosiny i plan rozwoju gry, z którego absolutnie nic nie wynika. Pozwolę sobie przypomnieć jeden z najlepszych komentarzy, który wciąż wydaje mi się najlepszym podsumowaniem tego wszystkiego:

Zacznijmy od tego, że wgl pierwszą obietnicą było, że „Wyjdzie jak Będzie Gotowe” no a wyszło jak wyszło.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama