Gry

Codziennie coś nowego, kalendarz adwentowy dla fanów kultowej strategii

Bartosz Gabiś
Codziennie coś nowego, kalendarz adwentowy dla fanów kultowej strategii
Reklama

Już w przyszłym roku, powróci z kolejną częścią legendarna seria gier strategicznych — Heroes of Might and Magic. W międzyczasie deweloperzy mają niespodziankę i zapraszają do zapoznania się z lore nadchodzącej gry.

Niespodziewanie podczas tegorocznych targów Gamescom, wydawca Ubisoft zapowiedział kolejną część serii, której dawno nie widzieliśmy, ale takiej wciąż żyjącej w wielu sercach. Twórcy regularnie karmią wiedzą o jej zawartości, lecz w tym miesiącu przygotowali klimatyczną niespodziankę idealną na tę porę roku.

Reklama

Rozpoczęło się adwentowe odliczanie... To znaczy do przesilenia zimowego

Trzeba przyznać, że studio odpowiedzialne za stworzenie Heroes of Might & Magic: Olden Era, nie trzyma fanów w niepewności. Od sierpniowej zapowiedzi, mniej więcej każdego tygodnia pojawia się treść zdradzająca sekrety nadchodzącej gry. Zaś na ten miesiąc przygotowali coś wyjątkowego i na pewno nie pomoże nikomu wypatrującemu premiery, bo tylko jeszcze bardziej rozpali apetyt na więcej.

Unfrozen Studio

"Wraz z nadejściem czarnych chmur nad kontynentem, młoda meduza Ylwari udała się z delegacją spotkać z przedstawicielami wszystkich znaczących sił obecnych na Jadame. Z nadchodzącym Przeileniem Zimowym, Triumwirat Alvaru ma nadzieję na złagodzenie napięcia pomiędzy trzema silami (...)", głosi opis na oficjalnej stronie

Twórcy zapraszają przez 22 dni grudnia, aby codziennie dowiedzieć się czegoś nowego ze świata, w którym ma miejsce akcja najnowszej części wieloletniej serii. Jeżeli kolejne okienka będą zawierały tak wiele treści jak pierwsze, to na każdego fana czeka naprawdę solidna dawka informacji. Nie są to bowiem szczątkowe opisy, tylko rozbudowana karta ukazująca szczegółowy kawałek świata.

Trzeba przyznać, że Unfrozen Studios wydaje się być nie tylko twórcą, lecz fanem uniwersum, w którym tworzy grę. Chętnie się dzielą informacjami i to w taki sposób, że czuć, iż wychodzą od fanów dla fanów. Co jest bardzo miłe i w świecie drogich produkcji AAA trochę zapomniane. Tym bardziej aż dziw bierze, że kto jak kto, ale Ubisoft zdecydował się wejść we współpracę nad marką, której praktycznie nie ruszono w ciągu ostatniej dekady.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama