Płatności i bankowość

Większość klientów Banku Millenium może już zostawiać karty płatnicze w domu

Grzegorz Ułan
Większość klientów Banku Millenium może już zostawiać karty płatnicze w domu
28

Klienci Banku Millenium teoretycznie każdą płatność bezgotówkową mogą już realizować bez użycia karty płatniczej, wystarczy im do tego smartfon z Androidem (4,4 i NFC), bo od dziś mogą również dokonywać wpłat w bankomatach swojego banku przy użyciu kodów BLIK-a.

Bank Millenium jest jednym z założycieli i udziałowców Polskiego Standardu Płatności, więc jego klienci od początku mogli korzystać z płatności mobilnych BLIK, po drodze pojawiły się zbliżeniowe płatności mobilne HCE, czy usługa One Click, dzięki której można płacić w sklepach internetowych bez każdorazowego przepisywania kodu BLIK, a dziś doszła możliwość wpłat do bankomatów, bez wkładania karty.

Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium:

BLIK już na dobre wpisał się w polskie zwyczaje zakupowe. W 2017 roku zrealizowano nim 33 miliony transakcji, a liczba jego użytkowników wzrosła w stosunku do roku 2016 prawie dwukrotnie. Klienci doceniają wygodę, bezpieczeństwo i brak potrzeby posiadania gotówki, karty płatniczej, a nawet jej danych. Dotychczas przy pomocy kodu BLIK klienci mogli płacić stacjonarnie i online za usługi i produkty, wykonywać przelewy na numer telefonu oraz wypłacać pieniądze z bankomatu. Teraz mogą również w prosty i bezpieczny sposób wpłacić gotówkę we wpłatomacie, bez użycia karty.

Jak dokonujemy wpłat przy użyciu BLIK-a? Podczas wpłacania pieniędzy we wpłatomacie wybieramy opcję „Wpłata BLIK” i przepisujemy nasz 6-cyfrowy kod BLIK z aplikacji mobilnej. Po włożeniu banknotów, zatwierdzamy jeszcze tylko kwotę jaką chcemy wpłacić. Jako potwierdzenie wpłaty możemy wybrać pomiędzy wiadomością PUSH w aplikacji lub w formie wydruku z wpłatomatu.

Źródło inf. prasowa.

Photos: LDProd/Depositphotos.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu