Trwa ogólna awaria aplikacji mobilnej Banku Millennium. Klienci banku nie mogą nic zrobić z poziomu smartfona.
Klienci skarżą się na aplikację mobilną Banku Millennium
Od około godziny 11 nie działa aplikacja mobilna Banku Millennium. W serwisie Downdetector awaria została zgłoszona już przez kilka tysięcy użytkowników (i do tej pory trwa, chociaż od jej startu minęło już prawie 1,5 godziny), a najwięcej zgłoszeń pochodzi z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Trójmiasta i okolic Katowic. Nieco mniej zgłoszeń pojawia się z Lublina, Szczecina czy Bydgoszczy, ale problem oczywiście dotyczy wszystkich.
Użytkownicy skarżą się głównie na bankowość mobilną, logowanie w aplikacji i przelewy. Cała aplikacja na smartfonach jednak zwyczajnie nie działa i jeśli macie konto w Banku Millennium, to po prostu nie jesteście w stanie niczego w tym momencie zrobić z poziomu smartfona.
Co na to Bank Millennium?
Bank Millennium nie odniósł się do awarii w oficjalnym poście na swoich social mediach czy na swojej stronie internetowej, chociaż odpisał jednemu z użytkowników platformy X (dawniej Twitter) na post zgłaszający awarię. Bank odpowiedział w następujący sposób:
Obecnie mogą występować utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
W istocie niczego nowego się z tego wpisu nie dowiadujemy, więc nie pozostaje nam nic innego, jak po prostu czekać, aż aplikacja wstanie z kolan.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu