Polska

Awaria Banku Millennium. Nie działa aplikacja mobilna!

Kacper Cembrowski
Awaria Banku Millennium. Nie działa aplikacja mobilna!
Reklama

Trwa ogólna awaria aplikacji mobilnej Banku Millennium. Klienci banku nie mogą nic zrobić z poziomu smartfona.

Klienci skarżą się na aplikację mobilną Banku Millennium

Od około godziny 11 nie działa aplikacja mobilna Banku Millennium. W serwisie Downdetector awaria została zgłoszona już przez kilka tysięcy użytkowników (i do tej pory trwa, chociaż od jej startu minęło już prawie 1,5 godziny), a najwięcej zgłoszeń pochodzi z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Trójmiasta i okolic Katowic. Nieco mniej zgłoszeń pojawia się z Lublina, Szczecina czy Bydgoszczy, ale problem oczywiście dotyczy wszystkich.

Reklama
Źródło: Downdetector

Użytkownicy skarżą się głównie na bankowość mobilną, logowanie w aplikacji i przelewy. Cała aplikacja na smartfonach jednak zwyczajnie nie działa i jeśli macie konto w Banku Millennium, to po prostu nie jesteście w stanie niczego w tym momencie zrobić z poziomu smartfona.

Źródło: Downdetector

Co na to Bank Millennium?

Bank Millennium nie odniósł się do awarii w oficjalnym poście na swoich social mediach czy na swojej stronie internetowej, chociaż odpisał jednemu z użytkowników platformy X (dawniej Twitter) na post zgłaszający awarię. Bank odpowiedział w następujący sposób:

Obecnie mogą występować utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

W istocie niczego nowego się z tego wpisu nie dowiadujemy, więc nie pozostaje nam nic innego, jak po prostu czekać, aż aplikacja wstanie z kolan.

Źródła: Downdetector, X (dawniej Twitter) / Bank Millennium

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama