Gry

Jak czuje się ranny Assassyn? Przekonasz się dzięki interaktywnej koszulce

Patryk Koncewicz
Jak czuje się ranny Assassyn? Przekonasz się dzięki interaktywnej koszulce
Reklama

Interaktywna koszulka pozwoli poczuć ostrze sztyletu na własnej skórze.

Do premiery Assassin’s Creed Mirage zostały nam niecałe 3 miesiące. Gra ma powrócić do korzeni, stanowiąc ukłon w stronę pierwszych odsłon, od których narodziło się uniwersum zakapturzonych skrytobójców. W ramach promocji i zafundowania graczom immersji na nowym poziomie Ubisoft nawiązał współpracę z marką OWO – owocem kooperacji jest koszulka, która pozwoli przenieść odczucia assassyna na własne ciało.

Reklama

Poczuj się jak w Animusie

Jeśli zastanawialiście się, jak to jest dostać kosę pod żebra, to już niebawem będzie mogli się tego dowiedzieć za kilkaset euro. Wszystko za sprawą sensorycznej koszulki, pozwalającej na zasymulowanie obrażeń z broni białej na ciele użytkownika.

Za gadżet odpowiada firma OWO, produkująca ubrania z systemem Haptic Gaming. Czujniki w koszulce reagują na wydarzenia na ekranie, symulując odczucia nie tylko z walki, ale także poruszania się czy podnoszenia przedmiotów. Interaktywna odzież od OWO w połączeniu z bogatym arsenałem broni i narzędzi z Assassin’s Creed Mirage ma zapewnić doświadczenia nieporównywalne z jakąkolwiek odsłoną serii.

Po połączeniu z aplikacją użytkownik będzie mógł skalibrować intensywność odczuć i dostosować do swoich limitów. Sprzęt tak bardzo stawia na realizm, że w zestawie znajdą się nawet specjalne woreczki żelowe, imitujące rozlewającą się po ciele krew. Czas pracy koszulki na jednym naładowaniu oszacowano na 8 godzin – później trzeba będzie ją naładować przez złącze USB-C.

„Nadszedł czas, aby zmienić swój los! Teraz nie będziesz udawać Basima, staniesz się Basimem. Wykorzystaj swoje niezwykłe umiejętności, aby unikać wykrycia podczas dążenia do sprawiedliwości”

Zestaw składający się z koszulki, urządzenia haptycznego, żelowych wkładek, pokrowca, kabla zasilającego i kodu z grą Assassin’s Creed Mirage na dowolną z kompatybilnych platform wyceniono na 499 euro, czyli około 2200 zł.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama