Felietony

Allegro odpowiada na krytyczny post na Antyweb

Grzegorz Marczak
Allegro odpowiada na krytyczny post na Antyweb
Reklama

Po ostatnim dość krytycznym poście jaki ukazał się na Antyweb dotyczącym zmian na Allegro dostałem mail z wyjaśnieniami do całej sytuacji. Niezależnie...

Po ostatnim dość krytycznym poście jaki ukazał się na Antyweb dotyczącym zmian na Allegro dostałem mail z wyjaśnieniami do całej sytuacji. Niezależnie od tego czy zgadzam się z poniższym tekstem, myślę że warto go opublikować aby zapoznali się z nimi również czytelnicy. Na pewno duży plus dla działu komunikacji Allegro za to, że trzymają rękę na pulsie.
Reklama

Odpowiedz dostałem od Anny Tokarek z działu komunikacji:

Ostatnio wprowadzone w serwisie zmiany wywołały sporo emocji, co zrozumiałe, więc chciałam wyjaśnić sytuację i dodać komentarz od Allegro. Wierzymy, że proponowane zmiany w dłuższej perspektywie mogą przynieść zamierzony cel jakim jest poprawa jakość, sprawność oraz konkurencyjność serwisu, a to przełoży się na zadowolenie Kupujących i sukces Sprzedających. Serwis bez ich powodzenia nie może mówić o swoim sukcesie. Rynek e-commerce zmienia się wyjątkowo dynamicznie, dlatego i serwis musi dostosowywać się do tego dynamicznego i bardzo konkurencyjnego otoczenia, i zapewnić sukces Sprzedającym. Chciałabym podkreślić, że szanujemy zadnie naszych Użytkowników, bierzemy pod uwagę głosy krytyki i jesteśmy na nią otwarci, tworzymy ten serwis dla Użytkowników i ich wygody. Dlatego zebraliśmy uwagi jakie się pojawiły i jesteśmy w trakcie zmian:

- Jednym z proponowanych przez nas rozwiązań było ukrycie opcji lokalizacji. To rozwiązanie wychodziło naprzeciw potrzebom Sprzedających, szczególnie tych, którzy prowadzą dużą sprzedaż, wyłącznie online i dlatego nie udostępniają możliwości odbioru osobistego, ale mimo braku tej opcji byli zasypywani mailami z pytaniami o tę opcję. Sprzedający, który chce spełniać standardy Allegro, chce prowadzić sprzedaż na wysokim poziomie, zapewniając świetną i bezproblemową obsługę, nie może pozwolić sobie, aby na takie maile nie odpowiadać. Jednak po sugestiach naszych Użytkowników, powróciliśmy do pokazania opcji lokalizacji.

- Dodatkowo, będziemy eksponować lokalizację w przypadku gdy będzie to lokalizacja poza Polską.
- Powrócimy również do pokazywania czasu do zakończenia oferty, co do sekundy. Jak wskazywali Użytkownicy, jest to szczególnie ważne dla nich w przypadku licytacji.

- Liczba niesprzedanych przedmiotów będzie widoczna dla Sprzedających, po zalogowaniu na konto. Użytkownicy wskazywali, szczególnie Sprzedający, że ta informacja ułatwia im zarządzanie sprzedażą.

Jednocześnie jesteśmy wdzięczni za wszystkie sugestie jakie otrzymaliśmy.

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama