Facebook

Zostałeś wylogowany z Facebooka na iPhone bez powodu? Spokojnie, nie tylko Ty

Kamil Świtalski
Zostałeś wylogowany z Facebooka na iPhone bez powodu? Spokojnie, nie tylko Ty
Reklama

Dziwny problem Facebooka. Użytkownicy zostali wylogowani z aplikacji na iPhone — a później mieli problemy z ponownym zalogowaniem.

O Facebooku można powiedzieć wiele rzeczy, ale na pewno nie to, że brakuje mu zainteresowania ze strony internautów. To najpopularniejszy serwis społecznościowy na świecie i nawet najmniejsze uchybienia w temacie nie mogą przejść niezauważone. A kiedy automatycznie, bez jakiegokolwiek konkretnego powodu, użytkownicy zostają wylogowani z aplikacji Facebook na iPhone — zaczynają się schody. No i śledztwo, bo nikt nie ma pojęcia dlaczego tak się dzieje, a jednak... się dzieje.

Reklama

Automatyczne wylogowywanie z Facebooka na iPhone bez przyczyny. Użytkownicy skarżą się na nowy problem

Wylogowanie z serwisu? Nic strasznego, przecież wystarczy wklepać dane i wracamy do punktu wyjścia. Jednak ogromna rzesza użytkowników skarży się na to, że zostali wylogowani z Facebooka na iPhone. Co więcej: wielu z nich skarży się na problemy z dostępem do serwisu w przypadku, gdy mieli aktywowane dwuskładnikowe uwierzytelnianie. Social media zostały zalane wpisami rozzłoszczonych i zdezorientowanych użytkowników, ale — na szczęście — najwyraźniej problem dotyczy głównie rynku amerykańskiego.

Samo wylogowanie prawdopodobnie nie byłoby tak złe gdyby nie późniejsze problemy z dostępem do największej społecznościówki na świecie. Kody nie przychodziły, albo przychodziły z ogromnym opóźnieniem. Część użytkowników musiała nawet skorzystać z opcji awaryjnej i wysłać administracji Zuckerberga zdjęcie swojego dokumentu (!) by móc ponownie korzystać ze swojego konta. Serwis jest świadomy problemów i niemal natychmiast zareagował zabierając głos w sprawie, jednak przypadająca na piątkowy wieczór awaria wielu pokrzyżowała szyki. Kiedy jak kiedy, ale tak w czasach dystansu społecznego?

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama