Już wielokrotnie wyrażałem swój podziw dla Microsoftu, który poważnie wziął się do roboty i chyba nie trzeba po raz kolejny podsumowywać wszystkiego c...
Gdy po raz pierwszy Microsoft zapowiadał otwarcie własnego sklepu w jednych z amerykańskich miast, większość osób przyjmowała tę informację z przymrużeniem oka. Jednak najwyraźniej firma z Redmond wcale nie przejmuje się nieprzychylnymi opiniami, które zarzucają im kopiowanie pomysłu Apple z własnymi sklepami i chyba rzeczywiście Microsoft nie mógł wybrać lepszego momentu na przejście do kontrataku - po prostu czuje, że jest "w gazie". Osoby, które miały okazję odwiedzić nowo otwarty sklep w Bostonie, nie mogą wyjść z podziwu jak dobre na nich wywarł wrażenie. Sklepy Apple Store pozwoliły na stworzenie odpowiedniej atmosfery pomiędzy firmą, a jej klientami. Do tej pory Microsoftowi brakowało tego typu relacji, lecz teraz jest już na dobrej drodze by to zmienić.
Microsoft Surface - flagowy produkt systemu Windows 8 wzbudza jak na razie mieszane uczucia, lecz nie można mu zarzucić braku zainteresowania. Kampania promocyjna już ruszyła i może się wydawać, że dzieje się to nieco za wcześnie, ja chyba jednak rozumiem dlaczego takie działania są już podejmowane. O Windows 8 informacja rozchodzi się całkiem szybko i nawet osoby nie śledzące na co dzień wydarzeń z dziedziny technologii, wiedzą że "coś się dzieje". Niestety (dla Microsoftu) wraz z tą informacja nie rozprzestrzenia się zapowiedź tabletu i widoczne poniżej działania marketingowe mają na celu wzbudzenie zainteresowania i chęć zgłębienia tematu. Microsoft pragnie także stworzyć atmosferę oczekiwania na ten produkt - jest to w pełni zrozumiałe.
Mam nadzieję, że również nad Wisłę zawitają równie głośne zapowiedzi produktów od Microsoftu, bo tylko na samych zdjęciach wygląda to znakomicie. Firma wyraźnie pragnie zmienić swój wizerunek w oczach użytkowników i pokazać, że nadszedł czas drastycznych zmian na każdym froncie, a wczorajsze odświeżenie logo firmy to tylko niewielka część pomysłu na "nowy Microsoft".
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu