Startups

zapakuj.to, a właściwie już Packhelp z inwestycją 1,5 mln zł

Grzegorz Ułan
zapakuj.to, a właściwie już Packhelp z inwestycją 1,5 mln zł
Reklama

Interesujące wieści płyną do nas od polskiego startupu zapakuj.to, który od 1 marca zaczął zmieniać nazwę na Packhelp, z uwagi na dostępność swoich usług już na terenie całej Unii Europejskiej. Dziś natomiast, została ogłoszona runda finansowania w wysokości 1,5 mln zł. Stoją za nią dwaj inwestorzy - Movens Ventures i Kogito Ventures.

Packhelp to internetowy serwis, w którym możemy samodzielnie zaprojektować i zamówić opakowania z nadrukiem, w małych nakładach. Minimalne zamówienie to 30 sztuk pudełek, a czas produkcji wynosi 14 dni. Z oferty Packhelp korzystają przede wszystkim małe, średnie i duże sklepy internetowe oraz marki realizujące wysyłki promocyjne.

Reklama

Pisaliśmy Wam o tym pomyślę dokładnie rok temu, kiedy to zapakuj.to rozpoczynali działalność. Od tego czasu z ich usług skorzystało przeszło 500 klientów, w tym cdp.pl, EA Games, Mustache.pl, Nivea, Prosto, Showroom.pl, Ubisoft i Uber, a od marca ich oferta dostępna jest w całej Unii Europejskiej.

Tak więc bardzo szybki rozwój i dobrze, że wypływają od razu na szerokie wody.

Wojtek Sadowski, CEO i współzałożyciel Packhelp:

Udowodniliśmy polskim firmom, że zamawianie opakowań może być łatwe, szybkie i automatyczne. Teraz chcemy oferować nasze rozwiązania przedsiębiorcom z całej Europy. Dzięki wsparciu kapitałowemu oraz, co równie ważne, wiedzy inwestorów, możemy przyspieszyć nasz rozwój: powiększać sprzedaż na kluczowych rynkach UE, takich jak Niemcy, kraje Skandynawii, kraje Beneluksu i Wielka Brytania, ulepszać naszą internetową aplikację do projektowania i proces produkcyjny oraz poszerzać ofertę o nowe rodzaje opakowań.

Łukasz Pawłowski, partner zarządzający Movens Ventures:

Zdecydowaliśmy się wesprzeć kapitałowo Packhelp z uwagi na bardzo mocny zespół oraz unikalny model biznesowy łączący usługę cyfrową z realnym produktem. Trendy rynkowe bardzo jednoznacznie wskazują na rosnącą role zadrukowanych, spersonalizowanych opakowań w globalnym handlu e-commerce i dlatego strategia Packhelp, oparta od samego początku o ekspansje na rynkach zagranicznych, jest dobrze przemyślana. Wierzymy w jej skuteczną realizację.

Z pewnością dofinansowanie to pomoże im w dalszej ekspansji i zaistnieniu na zagranicznych rynkach, co bardzo cieszy i pokazuje jednocześnie, że mając dobry zespół, pomysł i samozaparcie wszystkich zaangażowanych w ten projekt, można osiągnąć taki sukces i rozwijać się dalej, również poza granicami naszego kraju. Gratulujemy i trzymamy kciuki!:)

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama