Od dziś wchodzą w życie nowe zasady na Zalando. Czas na zwrot zakupionych produktów będzie znacznie krótszy.

Z raportu Santander Consumer Banku wynika, że 88% Polaków wybiera zakupy przez internet, z czego aż 59% najczęściej stawia na artykuły odzieżowe i obuwnicze. Jednym z niekwestionowanych liderów w tej kategorii jest Zalando, które działa nad Wisłą od 2012 roku. Polacy pokochali niemiecką platformę za szeroki asortyment, dostęp do marek premium i korzystną dla klienta politykę zwrotów – robiąc zakupy na Zalando, mogliśmy dotychczas liczyć na 100 dni zwrotu. Dotychczas, bo te zasady właśnie się zmieniają. Niestety na niekorzyść klienta.
Nowe zasady zwrotów na Zalando
Jeśli robicie zakupy na Zalando, to dokładnie zapoznajcie się z tą informacją, by uniknąć niepotrzebnych nerwów. Od dziś, czyli od 3 lutego, Zalando zmienia zasady zwrotów produktów zakupionych online. Koniec ze 100-dniowym terminem na zwrot zakupów – platforma będzie teraz oferować klasyczną możliwość zwrotu w przeciągu 30 dni od otrzymania towaru tak jak większość modowej konkurencji.
Platforma przesłała do klientów ważny komunikat o zmianach, a to jego fragment:
Zmianę tę wprowadzamy w celu poprawienia dostępności towaru dla naszych klientów. Pomoże to nam w oferowaniu szerszego asortymentu i umożliwi szybsze przywracanie dostępności produktów na naszej stronie. Bezpłatne zwroty pozostaną oczywiście częścią naszej oferty usług
Warto podkreślić jednak, że zakupy dokonane przed dzisiejszą datą dalej będą działać w oparciu o dawne zasady – oznacza to, że jeśli zakupiłeś produkt na Zalando przed 3 lutego, to dalej masz 100 dni na zwrot. Darmowa dostawa od 59 zł pozostaje jednak bez zmian.
Stock image from Depositphotos
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu