E-commerce

Teraz zakupy z Careffour Szopi.pl dostarczy do domu w tych samych cenach, co w sklepie

Grzegorz Ułan
Teraz zakupy z Careffour Szopi.pl dostarczy do domu w tych samych cenach, co w sklepie
Reklama

Szopi.pl to usługa, która działa już wiele miesięcy, ale do tej pory miała jedną podstawową wadę, nie miała umowy z żadną z sieci handlowych, więc ich ceny znacząco różniły się od tych, w sklepie.

Zakupy online w Lidlu, Biedronce z dostawą pod drzwi? To nie był problem dla szoperów, jednak wyszukując interesujące nas produkty na Szopi.pl trudno było nie odnieść wrażenia, że ceny te są większe niż w rzeczonych sklepach.

Reklama


Teraz to się zmieni, przynajmniej jeśli chodzi o produkty z Careffour, sieć ta podpisała właśnie umowę o współpracy z Szopi.pl.

Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska:

Ambicją Carrefour jest oferowanie innowacyjnych usług, które stanowią odpowiedź na realne potrzeby, oczekiwania i styl życia współczesnego klienta. Dlatego decydujemy się na wdrażanie pionierskich rozwiązań. To podejście jest kluczowym elementem strategii omnikanałowości, którą nasza sieć konsekwentnie realizuje w Polsce. Współpraca z Szopi.pl to kolejny krok na drodze dynamizacji oferty sieci, a także zapewnienia naszym klientom przyjemnych i praktycznych doświadczeń zakupowych bez względu na kanał sprzedaży, który wybiorą.

Tak więc teraz, kompletując koszyk z zakupami na Szopi.pl, będziemy wybierali produkty w cenach takich samych jakie są na stronie Carrefour (dotyczy to też również promocyjnych cen, przygotowywanych przez Carrefour), zapłacimy jedynie za koszt dostawy, czyli za zakupy do 60,00 zł - 15,90 zł, powyżej 60 zł - 9,90 zł.


Irena Kaczor, współtwórca Szopi.pl:

Reklama

Duże sieci handlowe poszerzają w ten sposób swoją bazę klientów, a platformy zakupowe, takie jak Szopi.pl, mogą zaoferować swoim odbiorcom znacznie bogatszą ofertę towarów. Do tej pory Szopi.pl dostarczyło zakupy już ponad 70 tys. razy. Wypracowujemy 7 mln zł obrotu rocznie, zwiększając go średnio o 10 proc. miesięcznie, co świadczy o rosnącej popularności oferowanego przez nas rozwiązania.

Niestety, na teraz opcja zakupów w Carrefour według powyższych zasad dostępna jest tylko dla mieszkańców Warszawy, ale w najbliższym czasie ma pojawić się w innym miastach.

Reklama

Źródło: Carrefour.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama