Polska

86 milionów przesyłek i prawie 4500 Paczkomatów. InPost podsumowuje rok

Piotr Kurek
86 milionów przesyłek i prawie 4500 Paczkomatów. InPost podsumowuje rok
Reklama

Najgorętszy okres dla firm kurierskich za nami. InPost podsumowuje miniony rok i zapowiada, że w 2019 konkurencja będzie mocno zaskoczona tym, co firma szykuje dla swoich klientów.

Świąteczny szczyt transportu paczek rozpoczął się w okolicach Black Friday i trwał do końca roku. InPost w tym okresie był bardzo dobrze przygotowany na obsługę swoich Paczkomatów. Oprócz stawiania nowych maszyn, firma informowała o nowych zatrudnieniach. W szeregach InPostu pojawił się 1000 dodatkowych kurierów i 100 dodatkowych tirów rozwożących paczki w całym kraju. O tym, jak firma przygotowywała się do najgorętszego okresu możecie poczytać we wpisie InPost na święta – 1000 dodatkowych kurierów, 100 dodatkowych tirów i odbiory paczek w soboty.

Reklama

Dziś przyszła pora na podsumowania. InPost informuje, że w minionym roku dostarczył do klientów ponad 86 mln przesyłek -- zarówno poprzez Paczkomaty, jak i kurierów. To o 52,5% więcej niż w roku 2017. Dostawy do paczkomatów wzrosły o 56,3% a te, realizowane przez kurierów, o 45,5%.

Zobacz też: InPost ma już 4 tysiące Paczkomatów, w końcu zaczął je stawiać w mniejszych miejscowościach

Do końca roku, w Polsce udało się postawić kolejne Paczkomaty a ich liczba zbliżyła się do 4500. Przez ostatnie miesiące firma skupiała się na mniejszych miejscowościach. Rafaf Brzoska, prezes InPost jest bardzo zadowolony z tego wyniku:

W 2018 roku zrealizowaliśmy wszystkie założone cele – sieć Paczkomatów wzrosła do blisko 4500. Całoroczna dynamika po raz kolejny pokazała, że rośniemy znacznie szybciej niż rynek i przekroczyła 50 proc. rok do roku.


W 2019 roku InPost nie zamierza spoczywać na laurach. Firma rozwija się prężnie i wciąż usprawnia swoje usługi. Paczkomaty zaczynają się pojawiać przed sklepami sieci Lidl oraz Dino w całej Polsce, a do 2020 roku 30% floty InPost będą stanowić samochody elektryczne.

Na ten rok planujemy projekty, które zaskoczą naszą konkurencję. Nie zmieniamy naszej długofalowej strategii. Zamierzamy być numerem jeden w Polsce i jesteśmy na najlepszej drodze, aby ten plan zrealizować.

-- dodaje Rafał Brzoska, prezes InPost.

Źródło: Informacje prasowe

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama