1

Youtube ciągle dominuje

comScore przedstawił kolejną analizę rynku internetowego, tym razem głównym tematem badania były serwisy video. Raport pokazuje, że Youtube dominuje w tym segmencie rynku internetowego w US osiągając blisko 40% zasięgu. W stanach zjednoczonych 75% internautów ogląda filmy online, średni czas spędzany na oglądaniu filmów sięga prawie trzech godzin. Jeszcze jedną ciekawostką wynikająca z raportu jest […]


comScore przedstawił kolejną analizę rynku internetowego, tym razem głównym tematem badania były serwisy video.

Raport pokazuje, że Youtube dominuje w tym segmencie rynku internetowego w US osiągając blisko 40% zasięgu. W stanach zjednoczonych 75% internautów ogląda filmy online, średni czas spędzany na oglądaniu filmów sięga prawie trzech godzin.





Jeszcze jedną ciekawostką wynikająca z raportu jest informacja o tym, że przeciętnie internauta w US ogląda ponad 2 filmy dziennie, długość filmów (średnia) to około 2,7 minuty.