YellowGreen.pl to serwis, który pomoże zarobić blogerom a reklamodawcom zapewni odpowiedni przekaz reklamowy trafiający do właściwych grup docelowych. Jest to kolejna próba wykorzystania potencjału blogosfery i pokazania go (i docelowo sprzedania) reklamodawcom – niestety dotychczasowe próby zarabiania w blogosferze czyli krytycy.pl (sponsorowane treści) czy linklift.pl (linki reklamowe) – raczej nie odniosły spektakularnego sukcesu.
Serwis stworzony jest przez agencję Autentika , więc wykonanie oraz funkcjonalność na pewno będą na wysokim poziomie. W przypadku takich serwisów jednak nie to jest najważniejsze – najważniejsze są kontakty i możliwość zaprezentowania tej koncepcji klientom.

Oczywiście udział blogosfery to również podstawa sukcesu dlatego trochę dziwie się, że nie są jasno wyeksponowane zalety (kilka lakonicznych zdań moim zdaniem to za mało) z przyłączenia się do sieci dla blogera. Nie chodzi o to aby powiedzieć ile zarobi, ale o to aby przedstawić perspektywę, pomysł, proces pozyskiwania i akceptacji reklam itp.
YellowGreen z pewnością wykonał dobrze na razie najprostszy „kawałek roboty” – na weryfikację czy Autnetika i zaprzyjaźnione agencje mają siłę przebicia i przekonywania musimy jeszcze chwilę poczekać.
Mam cichą nadzieję, że serwisowi YellowGreen i jemu podobnych w końcu uda się przebić do reklamodawców i pokazać, że korzyści płynące z dobrze dobranej grupy docelowej są o wiele większe niż tysiące kliknięć na portalach (chociaż wolumen to wolumen).
Więcej z kategorii Polska:
- Allegro oferuje 5 darmowych dostaw - rusza promocja "Smart! na start"
- Oczyszczacze powietrza Vestfrost w Polsce. Niewygórowane ceny i sterowanie aplikacją
- To był fatalny rok w edukacji. Tylko 5% nauczycieli było przygotowanych do zdalnego nauczania
- Dying Light 2: chaos produkcyjny i CEO "zapatrzony" w CD Projekt - tak wygląda praca w Techland?
- Rząd chce do 2028 roku wymienić 80% liczników energii na inteligentne ze zdalnym odczytem