27

Xiaomi Mi Pad za 16 centów dla beta testerów!

Zapewne wiecie o tym, że Xiaomi – firma odpowiedzialna za stworzenie i rozwijanie niezwykle popularnej modyfikacji Androida – MIUI, postanowiła wprowadzić na rynek swój pierwszy tablet – Mi Pad. Jak się okazuje, zaprezentowany w połowie maja tablet, już niedługo trafi do pierwszych użytkowników. 6 czerwca rozpoczną się zapisy do beta testów nowego tabletu, po których firma […]

Zapewne wiecie o tym, że Xiaomi – firma odpowiedzialna za stworzenie i rozwijanie niezwykle popularnej modyfikacji Androida – MIUI, postanowiła wprowadzić na rynek swój pierwszy tablet – Mi Pad.

Jak się okazuje, zaprezentowany w połowie maja tablet, już niedługo trafi do pierwszych użytkowników. 6 czerwca rozpoczną się zapisy do beta testów nowego tabletu, po których firma wylosuje garstkę wygranych, którzy dostaną za darmo swojego nowego Mi Pada.

Aby wziąć udział w losowaniu, należy być użytkownikiem forum producenta, posiadającym rangę VIP oraz 300 punktów za aktywność – myślę, że to dobre wynagrodzenie ciężkiej pracy społeczności wspierającej projekt. Jeżeli okaże się, że jesteśmy użytkownikiem a rangą VIP oraz mamy 300 punktów za aktywność na forum, pozostaje nam wypełnić specjalny formularz, który najprawdopodobniej zakazuje odprzedaży tabletu oraz uiścić opłatę w wysokości symbolicznych 16 centów. Naturalnie, kwota ta jest jedynie zagwarantowaniem sobie obecności w losowaniu, w którym Xiaomi zdecyduje, którym użytkownikom podeśle urządzenia testowe – jest to bardzo ciekawy ruch, który przy okazji pozwoli firmie zwrócić sobie cześć kosztów z wysyłki darmowych urządzeń, a akcje na wzór tej były już organizowane wcześniej, głównie przy okazji premiery Xiaomi Mi-2 i Mi-3.

Nie wiem, czy bardziej kontrowersyjnym faktem jest to, że tablet Xiaomi jest niemal identyczną kopią iPada Mini, czy to, że MIUI na tym urządzeniu wygląda prawie tak samo, jak iOS7 zainstalowany w iUrządzeniach, jednak dziwię się, że Apple jeszcze nie pozwało firmy za naruszenie swoich patentów i kopiowanie wyglądu urządzeń, jak i systemu.

Pewnym faktem jest to, że akcja Xiaomi jest wręcz idealnym sposobem na ocieplenie wizerunku firmy, która wraz z każdą premierą, przebija konkurencję o miliony sprzedanych urządzeń oraz zadziwia nas wszystkich gigantycznym zainteresowaniem na tle własnej marki wybudowanej na modyfikacji dla Androida, czego następstwem jest to, że urządzenia Xiaomi znikają z półek sklepów internetowych w przeciągu paru minut, co jest rzeczą niespotykaną na rynku urządzeń mobilnych.

Czy chcielibyście stać się posiadaczem tego tabletu?

Źródło informacji: TechinAsia;