Wirtualna Polska w ostatnim badaniu Gemius/PBI przeprowadzonym w kwietniu 2018 r. zaskoczyła, plasując się na pierwszym miejscu w tabeli wyników, przeskoczyła swoich największych, nieosiągalnych dotychczas konkurentów. Co o tych wynikach mówią przedstawiciele WP?
Według raportu Gemius/PBI w kwietniu 2018 roku wszystkie serwisy Grupy WP odwiedziło 20,9 mln RU, użytkownicy ci spędzili na ich stronach łącznie 124 mln godzi, wykonując w tym czasie 2,8 mld odsłon, a średni czas na użytkownika wyniósł 5 godzin i 56 minut.
Przewaga nad Onetem jak widać nie jest duża, ale to tylko świadczy o mocnej rywalizacji między tymi dwiema grupami.
Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.:
Pierwsze miejsce serwisów WP to duże wyróżnienie i dowód zaufania użytkowników. Wyniki badań pokazują, że przyjęta przez nas strategia przynosi efekty. Dlatego nadal będziemy dostarczać Polakom interesujące, unikatowe treści i pozostaniemy partnerem w podejmowaniu codziennych decyzji.
A jak to wygląda z dziennymi zasięgami? Tu również wygrywa WP, której strony odwiedza codziennie średnio 6,4 mln RU, a średni czas na użytkownika wyniósł 38 minut dziennie.
Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego:
Jesteśmy największą grupą medialną i to nie w jednym, ale aż w pięciu parametrach. Mamy najwięcej użytkowników, odsłon, największy zasięg, także najbardziej angażujemy pod względem czasu i czasu na użytkownika. Za te wyniki, osiągnięte na szalenie konkurencyjnym rynku, chcę bardzo podziękować setkom osób, które każdego dnia pracują dla Wirtualnej Polski. Niewielka różnica między nami, a konkurencją tylko mobilizuje do dalszej pracy.
Źródło: inf. prasowa/Press.pl.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu