Polska

Weszło uruchomi portal e-sportowy, radio sportowe i telewizję. Ambitnie

Paweł Winiarski
Weszło uruchomi portal e-sportowy, radio sportowe i telewizję. Ambitnie
2

Serwis Weszło czekają duże zmiany, na szczęście na plus. Krzysztof Stanowski przejmuje tam właśnie stery (a w zasadzie te do niego wracają) i zapowiada mnóstwo nowości. Serwis idzie w telewizję, radio i e-sport.

W ciągu kilku najbliższych dni Weszło po wielu latach wróci w moje ręce, a ja przestanę być cowtorkowym felietonistą. Odczuwam lekki stres, bo nigdy wcześniej nie porwałem się na tak wielkie przedsięwzięcie.

- pisze Stanowski w swoim cowtorkowym wpisie na Weszło.

Ambitne plany to: wzmocnienie portalu weszlo.com, uruchomienie radia sportowego, zbudowanie profesjonalnego studia telewizyjnego i założenie klubu piłkarskiego. Najciekawsze wydaje się jednak założenie portalu e-sportowego, co jest kolejnym dowodem na to, że miejsca nie specjalizujące się w sportowych wzmaganiach fanów gier chcą zjeść kawałek tego soczystego, słodkiego tortu z pieniężną polewą.

Do redakcji serwisu już zjeżdża sprzęt, a pomieszczenia są wygłuszane.

Nie wszystko zostanie przeprowadzone od razu. Najpierw radio. Potem telewizja. Potem – w marcu? – e-sport. Latem zaczniemy grać pod marką Weszło w B-klasie, a wcześniej przeprowadzimy nabór. To będzie szalony projekt, z czterema trenerami w rotacji, permanentnie zwalnianymi z byle powodu. Zabawa.

- dodaje Stanowski.

Wpis jest na pewno emocjonalny (bo i przedsięwzięcie wielkie więc emocje są naturalne), ale i trochę chaotyczny jeśli chodzi o szczegóły. Na pewno do portalu e-sportowego trzeba będzie zatrudnić specjalistów i - przede wszystkim - zainteresować tematem osoby, które lubią Weszło, ale niekoniecznie chcą czerpać od nich informacje o e-sporcie. Bo zwykłe nowe miejsce po prostu szybko przepadnie. Radio ma nadawać całą dobę, przyjmować telefony od słuchaczy - ale gdzie informacja czy posłuchamy go tradycyjnie "na falach", czy gdzieś w internecie? Niby grafika WeszłoFM sugeruje najprawdziwsze radio z klasycznym dla niego sposobem docierania do ludzi, z drugiej na grafice jest przycisk play, co może sugerować jednak internet. To samo telewizja - własny odtwarzacz to już telewizja? Bo kanał na YouTube na pewno nie, a przy budowaniu studia plany są pewnie ambitne. Z telewizją próbowało wielkie przecież WP i efekt chyba nikogo nie zadowolił.

Trzymam mocno kciuki, bo choć stałym czytelnikiem serwisu nie jestem, to wiem jak lubią go fani sportu. Profesjonalnych materiałów nigdy dość, tych o e-sporcie również.

źródło

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu