Cdp.pl postanowiło pochwalić się ubiegłorocznymi wynikami - a jest czym. Przy okazji ujawniono naprawdę imponujące dane dotyczące sprzedaży gier z ser...
Cdp.pl postanowiło pochwalić się ubiegłorocznymi wynikami - a jest czym. Przy okazji ujawniono naprawdę imponujące dane dotyczące sprzedaży gier z serii Wiedźmin.
Uśmiech z twarzy Geralta pewnie długo jeszcze nie będzie schodził, bowiem od 2007 roku sprzedano w Polsce ponad milion egzemplarzy gier z serii Wiedźmin. Oczywiście nie jest to wyłącznie zasługa ostatniej odsłony - która swoją drogą też świetnie sobie poradziła. Wraz z dodatkiem Serca z kamienia, gra trafiła do 375 tysięcy polskich graczy. Tego typu wyniki mogą nie robić wrażenia jeśli patrzy się na nie przez pryzmat światowej sprzedaży, ale jak na nasz rynek to naprawdę dużo.
Oczywiście nie samym Wiedźminem cdp.pl żyje (czy raczej handluje) - sukcesy zanotowano również w dystrybucji innych produkcji. Chociażby serii Call of Duty, które wraz z całym katalogiem Activision przeszło z rąk Licomp Empik Multimedia (LEM) waśnie do cdp.pl. Widać tego efekty - Black Ops 3 sprzedało się w naszym kraju dwa razy lepiej od poprzedniej części, Advanced Warfare 2.
Gracze śmieją się z symulatorów rolniczych, a tymczasem Farming Simulator 15 znalazł 108 tysięcy nabywców, czyli pięciokrotnie więcej od odsłony z numerem 11. Świetnie radzi sobie również wyposażone w figurki Disney Infinity (kategoria toys-to life). Gry i zabawki z serii (sprytne połączenie danych, musicie przyznać) znalazły już 150 tysięcy nabywców, zdobywając przy okazji nagrody - Zabawka Roku 2014 i Nagroda Dzieci 2015.
Nowy katalog produktów, przy jednoczesnym wydawaniu wcześniej pozyskanych tytułów (między innymi Wiedźmin, Call of Duty, Metal Gear Solid, StarCraft, Pro Evolution Soccer), pozwolił cdp.pl dwukrotnie zwiększyć udział w rynku w 2015 roku. Sukcesem może również pochwalić się część sklepu odpowiedzialna za książki, filmy, muzykę, sprzęt i produkty z kategorii hobby.
Sklepowi, który podsumował pierwszy rok działalności platformy e-commerce, udało się zanotować ponad 300% wzrost sprzedaży w stosunku do 2014 roku, kiedy to cdp.pl sprzedawał wyłącznie produkty cyfrowe. Stale rosną również statystyki odwiedzin - średnio w miesiącu jest to w tej chwili ponad 1,5 miliona wizyt.
Pamiętam jak kiedyś pukano się w głowę mówiąc, że cdp.pl nie da sobie rady w obliczu potęgi Steama. Ciekawe co te osoby powiedziałyby na aktualne wyniki sklepu.
źródło: informacja prasowa
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu