W Opolu powstała pierwsza zautomatyzowana recepcja, obsługiwana przez robota. Ten krok zrewolucjonizuje rynek, związany z obsługą klienta. W Weegree robot samodzielnie prowadzi recepcję: wita i żegna gości, odpowiada na ich pytania i kieruje ich do odpowiednich pomieszczeń. Ale to nie jedyne jego umiejętności.
Oprogramowanie powstało z myślą o firmach, hotelach, szpitalach i wszystkich tych placówkach, które zajmują się osobistą obsługą klienta. Robot-recepcjonista wita i żegna klientów, udziela im niezbędnych informacji, kieruje do odpowiednich pokoi a nawet dzwoni, wysyła smsy i przygotowuje kawę. Wszystko za sprawą zintegrowanych kamer 3D i zaawansowanego modułu przetwarzania obrazu za pomocą głębokich sieci neuronowych. Oprogramowanie rozpoznaje i zapamiętuje gości, rozumie ich oczekiwania i reakcje, rzeczowo odpowiada na ich pytania. Dialog z człowiekiem jest możliwy za sprawą specjalistycznych modułów do analizy mowy i wbudowanej bazy wiedzy.
W przypadku, gdy potrzebnych danych nie ma w bazie wiedzy, robot kontaktuje się z pracownikami firmy, a uzyskaną odpowiedź przekazuje klientowi. Podobnie dzieje się podczas obsługi spotkań – robot, jak prawdziwy recepcjonista, wykonuje telefon, potwierdzający, że gość przyszedł i czeka na spotkanie. To nie jedyne zalety zautomatyzowanych recepcjonistów. Platforma umożliwia m.in. integrację urządzenia z ekspresem do kawy lub dyspenserem kart magnetycznych dla gości hotelu. Zapamiętuje wybory odwiedzających, dzięki czemu przy następnej wizycie automatycznie rekomenduje poprzednio wybrany napój.
Autonomiczna recepcja staje się z każdym dniem lepsza!
Autonomiczna recepcja – podobnie jak człowiek – ciągle się doskonali. Każdy problematyczny przypadek jest zapisywany, a następnie analizowany przez administratora i odpowiednio walidowany. W razie potrzeby w proces obsługi klienta włączany jest człowiek – robot natomiast zapamiętuje wszystkie akcje, by później samodzielnie obsłużyć podobny przypadek.
Korzyści? Sprawniejsza i szybsza obsługa klienta
Oprogramowanie firmy Weegree to spora oszczędność czasu i pieniędzy, ale też duży krok w stronę sprawnej, w pełni automatycznej, a jednocześnie spersonalizowanej obsługi klienta. Z racji tego, że wykorzystanie robotów w sektorze usługowym w Polsce jest niewielkie, ich zakup pozwala bardzo szybko wyprzedzić konkurencję. Roboty można z powodzeniem wykorzystać w hotelach, szpitalach, bankach i wielu innych miejscach, w których Klient potrzebuje szybkiej, fachowej pomocy lub informacji. Robot pracujący w recepcji dzięki dedykowanemu oprogramowaniu, robi duże wrażenie na klientach. Jest profesjonalny, dyspozycyjny i pomocny, a poza tym… zawsze uśmiechnięty. Należy tutaj podkreślić, że nie mówimy o jednym robocie, a o wielu. To modele o imionach Pepper, Sanbot i Amy, które zostały zaprojektowane z myślą o różnych zastosowaniach. Rozwiązanie to jest zatem bardzo wszechstronne. Więcej informacji o poszczególnych modelach można znaleźć na stronie weegreeone.com.
Zainteresowani pierwszą w pełni zautomatyzowaną recepcją, mogą zobaczyć ją na własne oczy w biurze Weegree w Opolu, przy ul. Krakowskiej. Warto też zajrzeć na stronę hi.weegreeone.com, gdzie znajdują się wszelkie dane potrzebne do kontaktu z twórcami platformy.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu