Netflix to niekwestionowany lider wśród najpopularniejszych serwisów VOD dostępnych w Polsce. Początek miesiąca przynosi zestawienie platform, na których Polacy spędzają najwięcej czasu.
Jak co miesiąc, Mediapanel przedstawia podsumowanie aktywności polskich użytkowników serwisów VOD i OTT. Dzięki temu możemy ocenić, w jaki sposób rozkłada się zainteresowanie poszczególnymi platformami dostępnymi w naszym kraju. Warto jednak pamiętać, ze liczby te nie oddają w pełni tego, jak wygląda ten rynek w Polsce. Głównie dlatego, że trudne lub niemożliwe jest pełne poznanie liczb dla każdej z platform - tym bardziej, że nikt nie jest chętny do dzielenia się informacjami na temat swojej bazy klientów. W tym miesiącu zestawienie najpopularniejszych platform w Polsce wygląda podobnie jak w miesiącu poprzednim i raczej tu większych zaskoczeń nie będzie - choć oczywiście zmian również nie zabrakło.
VOD w Polsce - październik 2022
VOD i OTT | październik 2022 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Lp | Media channel | Użytkownicy (Real Users) | Zasięg (internet) | ATS | Audyt |
1 | NETFLIX (www+app) | 12 815 010 | 42.95% | 5h 55m 51s | No |
2 | DISNEY+ (www+app) | 4 467 150 | 14.97% | 2h 28m 5s | No |
3 | HBO MAX (www+app) | 4 199 688 | 14.08% | 1h 51m 42s | No |
4 | PLAYER (www+app) | 3 845 394 | 12.89% | 2h 56m 17s | Yes |
5 | TVP (www+app) | 3 281 472 | 11.00% | 2h 55m 33s | Mix |
6 | PRIME VIDEO (www+app) | 2 875 662 | 9.64% | 1h 23m 9s | No |
7 | CANAL PLUS (www+app) | 2 567 376 | 8.60% | 2h 12m 52s | No |
8 | POLSAT BOX GO (www+app) | 2 520 234 | 8.45% | 2h 17m 46s | No |
9 | WP.PL (www+app) | 2 135 160 | 7.16% | 54m 13s | Yes |
10 | cda.pl / Serwisy VOD i OTT | 2 091 744 | 7.01% | 37m 45s | No |
Nie jest już żadną niespodzianką, że najpopularniejszą platformą VOD w Polsce nadal jest Netflix, któremu w porównaniu z wrześniem tego roku przybyło całkiem sporo widzów. W ubiegłym miesiącu było ich 12 211 884. Pierwsza trója pozostała niezmieniona mimo niewielkich wzrostów użytkowników Disney+ i HBO Max. W tym miesiącu doszło jednak do zmian na dalszych miejscach. Amazon Prime Video stracił ponad 130 tys. użytkowników co skutkowało spadkiem o jedno oczko w dół - na 6. miejsce. Stawkę ponownie zamyka cda.pl, które również straciło widzów w porównaniu z miesiącem ubiegłym.
Stock Image from Depositphotos
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu