Pozyskiwanie nowych klientów i zwiększanie przychodów w firmie wymaga skorzystania z odpowiednich narzędzi, jeżeli myślimy o kanałach dotarcia w sieci. Ich wykorzystanie może wydawać się czasochłonne, drogie i wymagające specjalistycznej wiedzy. Nie zawsze tak musi być, a AdBook od Verseo jest tego zdecydowanie dobrym dowodem.
Verseo, lider w dziedzinie reklam w sieci opublikował obszerny poradnik AdBook, który powinien dla każdego przedsiębiorcy działającego w internecie stanowić swego rodzaju biblię dobrych praktyk oraz skutecznych metod docierania do nowych klientów oraz osiągania coraz wyższych przychodów. Nie jest tajemnicą fakt, iż odpowiednie wykorzystanie nowoczesnych kanałów dotarcia to wręcz gwarant lepszych wyników firmy, wzrost rozpoznawalności w branży oraz możliwość skierowania się ku w istocie prostszym oraz zwyczajnie lepszym możliwościom wykorzystania internetu.
Poradnik jest dostępny w sieci za darmo, a znajdziecie go tutaj. Warto przeczytać AdBook od Verseo nawet, jeżeli wcale nie prowadzicie dużej firmy - może okazać się, że albo otworzycie się na nowe możliwości reklamowania swojej działalności, albo zdecydujecie się wykorzystać istniejące przed Wami szanse.
AdBook od Verseo przygotowuje mnie do mojej poważnej działalności gospodarczej. Dla mnie to sporo przydatnych informacji o formatach reklamowych oraz metodach pozyskiwania nowych klientów
Może być tak, że już prowadzisz własną firmę, ale niekoniecznie dobrze czujesz się w reklamowaniu się w środowisku Google. Masz od tego swojego specjalistę, który co jakiś czas podsuwa Ci "update'y" ze swojej pracy, ale niekoniecznie wszystko z nich rozumiesz. Czujesz, że chciałbyś rozmawiać z nim na równi, ewaluować jego dotychczasowe działania, poznać bliżej ich sens, zaznajomić się z narzędziami, z których korzysta. Owszem, tego typu informacje można znaleźć w sieci, ale często są one rozproszone i niestety, ale trzeba ich uważnie szukać. Mało tego, tego typu treści często są dostępne za opłatą - w AdBooku od Verseo otrzymacie nie tylko podstawy, ale i również nieco bardziej zaawansowane zagadnienia - absolutnie za darmo. Bez niepotrzebnego operowania branżowym żargonem i w formie naprawdę prostych przekazów. Jak dla mnie bomba.
W poradniku znajdziecie aż 20 ważnych z punktu widzenia marketingu internetowego zagadnień, które rozpoczynają się wypunktowaną listą najważniejszych cech omawianego tematu. W dalszych częściach poszczególnych paneli otrzymacie rozszerzone informacje oraz bardzo proste przykłady, które pozwolą Wam zgłębić temat szerzej. Mało tego, na końcu poradnika znajdziecie przydatny słowniczek - niestety w tak skomplikowanej problematyce jak marketing internetowy nie da się zupełnie uciec od typowego branżowego żargonu - jeżeli czegoś nie rozumiecie, najprawdopodobniej znajdziecie to właśnie tam.
Poradnik otwiera opis firmy Verseo, która nie tylko jest agencją marketingową wspomagającą przedsiębiorstwa w sieciowych procesach sprzedażowych, ale również dostawcą specjalistycznych narzędzi pozwalających na znacznie prostsze wdrożenie dobrych praktyk reklamowych we własnym przedsiębiorstwie. Mało tego, Verseo prowadzi także szkolenia, w ramach których kadra odpowiedzialna za marketing internetowy pobierze nauki oparte na najnowszych trendach, a także doradza przedsiębiorstwom konstruując dla nich najodpowiedniejsze strategie.
Pierwszą, typowo poradnikową częścią jest opis certyfikatów Google w kontekście marketingu internetowego. W punktach wypisane są możliwości uzyskania tego typu dokumentów, wytyczne oraz wykaz korzyści, jakie wypływają z osiągnięcia takiego statusu. Dalej otrzymujemy rozszerzone informacje na temat konkretnych formatów reklamowych Google, ich znaczenia w kontekście prowadzenia własnego biznesu oraz możliwości wykorzystania ich do swoich potrzeb. Dla osób, które myślą o reklamowaniu się w Google to świetne kompendium wiedzy na temat metod, dzięki którym nasz biznes będzie osiągał takie wyniki, jakich byśmy sobie życzyli.
W dalszych częściach poradnika otrzymamy informacje m. in. na temat reklam w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, remarketingu, tajników reklamowania się w serwisie YouTube, czy nawet takich narzędzi jak Google Analytics - to przecież nie służy jedynie do analizowania ruchu na konkretnej stronie internetowej - to również naprawdę rozbudowany kombajn do śledzenia naszych postępów właśnie w kontekście marketingu internetowego.
Verseo AdBook to świetne wprowadzenie do tajników reklamowania się w Google i nie tylko. Wszelka wiedza zamknięta w tym poradniku jest genialnie pogłębiona na blogu firmy
Verseo oprócz przydatnego poradnika tworzy również firmowego bloga, w którym poświęca branżowym zagadnieniom pogłębioną uwagę. Dla przykładu - w AdBooku jest mowa o sieci reklamowej Google, gdzie można prowadzić skuteczne kampanie. Jeżeli mamy ochotę dowiedzieć się na ten temat więcej, możemy znaleźć informacje na ten temat właśnie na blogu - ten artykuł został w całości poświęcony właśnie temu zagadnieniu - swoją drogą gorąco go polecam!
Verseo AdBook odpowiada na moje pytania dotyczące marketingu internetowego
Dowiedziałem się z niego tego, co powinienem był już wiedzieć wcześniej, ale nie mam oporów również przed tym, by podać go dalej do osób, które dosłownie żyją z reklam w Google.
Od dłuższego czasu już szukałem dobrych publikacji dotykających tej problematyki i... okazja do zapoznania się z naprawdę kompleksowym poradnikiem natrafiła się sama. AdBook przybył do mnie właściwie sam i niesamowicie cieszę się, że mogłem z niego skorzystać (Wy też możecie - przypominam, zupełnie za darmo!). Mało tego, osoba, która ma zajmować się kwestiami marketingowymi w mojej działalności również go otrzymała i jestem pewien, że jest z niego zadowolona. Dla niej to możliwość poszerzenia swojej wiedzy i poznania nowych narzędzi - dla mnie natomiast to okazja do zapoznania się bliżej z tematyką, o której szukałem już informacji.
Jeszcze raz gorąco zachęcam Was do pobrania AdBooka 2018. Nie znajdziecie w sieci bardziej kompletnego poradnika dotyczącego marketingu w internecie
Jeżeli interesuje Was to zagadnienie, żyjecie z budowania kampanii adwordsowych albo prowadzicie działalność prężnie szukającą swoich klientów w internecie - AdBook jest właśnie dla Was. Uwierzcie mi, że przygotowując się do tego artykułu szukałem podobnego kompendium wiedzy i nie udało mi się znaleźć niczego, co odpowiadałoby moim potrzebom tak, jak właśnie robi to poradnik Verseo. To miłe, że firmy tego typu chętnie dzielą się swoją nomen omen bardzo drogą w obecnych czasach wiedzą dotyczącą reklamowania się w sieci.
A nawet, jeżeli tego typu zagadnienia nigdy Was nie interesowały, i tak polecam Wam ten poradnik. Może się okazać, że nieznajomość takich narzędzi powstrzymywała Was przed tym, aby je wykorzystać w swojej działalności. Zapoznanie się z AdBookiem może stanowić początek naprawdę pięknej przygody z marketingiem w internecie, który uwierzcie mi, że jest w stanie zapewnić Wam nie tylko większe przychody w firmie, ale również pozwoli Wam dotrzeć do nowych klientów. Ponadto, poznając narzędzia Google oraz Verseo sprawdzicie, czy dotychczas robiliście wszystko tak, jak należy. Ewaluacja swoich dotychczasowych metod to również dobry pomysł na optymalizację swojego biznesu. Według mnie absolutnie warto - zwłaszcza, że absolutnie nic Was to nie kosztuje.
Poradnik AdBook - link do pobierania
Artykuł powstał we współpracy z firmą Verseo
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu