Uber uruchamia nową usługę w Warszawie. UberSELECT ma być przeznaczony dla bardziej wymagających klientów i obsługiwany wyłącznie przez najlepszych kierowców.
UberSELECT rusza w Warszawie - wyższy standard przejazdów, lepsze samochody i nowy cennik
UberSELECT ma być przeznaczony głównie dla osób, które oczekują wyższego komfortu usługi i są gotowe za to zapłacić. W jej ramach dostępni będą wyłącznie najlepsi kierowcy, z najwyższymi średnimi ocenami, którzy jeżdżą już dla Ubera przez dłuższy czas. Dzięki temu znają miasto, są lepiej zorientowani w rozkładzie ulic itp. Przejazd w ramach UberSELECT ma być prawdziwą przyjemnością. Pasażerowie mają być wręcz zaskakiwani różnego rodzaju miłymi akcentami: słodkim poczęstunkiem czy wodą.
A to nie wszystko, bo w ramach UberSELECT jeździć będą również inne samochody. Usługa ma oferować wyłącznie auta wyższej klasy (sedan i kombi) charakteryzujące się większą przestrzenią i niższym rocznikiem. Przykłady? Przejazdy wykonywane będą między innymi samochodami typu: Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Mercedes C, Audi A4, czy Skoda Superb.
To oczywiście idzie w parze z wyższą ceną. Za trzaśnięcie drzwiami zapłacimy 7 złotych (w UberPOP jest to 5 zł), za każdy kilometr - 1,7 zł (w UberPOP - 1,4 zł), a za minutę jazdy - 0,35 zł (w UberPOP- 0,30 zł). Nie jest zatem jakoś radykalnie drożej, ale na dłuższych trasach z pewnością da się tę różnicę odczuć.
Nowa usługa jest dostępna z poziomu aplikacji mobilnej w taki sam sposób, jak wcześniej UberNITE. Podczas zamawiania kursu musimy jedynie przesunąć dolny suwak na pozycję UberSELECT. Wówczas podczas wyszukiwania kierowców program będzie brał pod uwagę wyłącznie tych, którzy kwalifikują się do oferowania przejazdów w wyższym standardzie.
Uber od kilku tygodni zapowiada mocniejszą aktywność na polskim rynku. Wprowadzenie usługi UberSELECT jest tylko tego potwierdzeniem. W planach firmy na ten rok jest również ekspansja w nowych miastach. Trudno się dziwić, bo dla Ubera Polska jest rynkiem charakteryzującym się bardzo wysoką dynamiką wzrostu i jest trzecim największym rynkiem Ubera na terenie Unii Europejskiej, po Wielkiej Brytanii oraz Francji. W samej Warszawie każdego miesiąca rejestruje się ponad 10 tysięcy nowych użytkowników, a 3,5 tysiąca kierowców w całej Polsce zgłasza co miesiąc chęć rozpoczęcia współpracy z Uberem. Nie tak dawno informowaliśmy też o otwarciu centrum usług w Krakowie, która będzie odpowiedzialna za obsługę klientów w naszym regionie. Kacper Winiarczyk, dyrektor generalny Ubera w Polsce tłumaczy:
Każdego tygodnia nasi partnerzy wykonują dziesiątki tysięcy przejazdów, a tysiące osób pobiera aplikację. Dlatego cały czas chcemy się rozwijać i dostarczać użytkownikom nowe, coraz lepsze rozwiązania. UberSELECT to odpowiedź na zainteresowanie mieszkańców Warszawy usługą premium. Staramy się dostosować nasze usługi do oczekiwań użytkowników, zapewniając im jeszcze większy wybór bezpiecznych i przystępnych cenowo opcji transportowych w mieście.
Reklama
Jeżeli dotąd nie korzystaliście z Ubera, zostawiam poniżej link afiliacyjny, w ramach którego po rejestracji otrzymacie bonus 25 złotych na pierwszy przejazd (tyle samo otrzymam również ja, więc korzyść jest obustronna).
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu