17

„U mnie ta strona źle się wyświetla”

To częste zdanie wypowiadane przez klientów, w odpowiedzi na które webmasterzy zwykle zadają szereg pytań związanych z przeglądarką czy systemem, z jakiego klient korzysta, a na które oni zwykle nie znają odpowiedzi. Twórcy projektu Browser Details postanowili stworzyć serwis mający uprościć tę komunikację zarówno klientowi jak i webmasterom. Wystarczy założyć konto w serwisie, do którego […]

fsc_Browser_Details
To częste zdanie wypowiadane przez klientów, w odpowiedzi na które webmasterzy zwykle zadają szereg pytań związanych z przeglądarką czy systemem, z jakiego klient korzysta, a na które oni zwykle nie znają odpowiedzi. Twórcy projektu Browser Details postanowili stworzyć serwis mający uprościć tę komunikację zarówno klientowi jak i webmasterom.

Wystarczy założyć konto w serwisie, do którego to zostanie przyporządkowany nasz indywidualny adres. W darmowej wersji – w domenie serwisu Browser Details, płatna opcja umożliwia podpięcie pod naszą własną domenę. Adres ten wysyłamy emailem klientowi, ten po uruchomieniu strony aktywuje tylko przycisk wysłania szczegółów, a na naszej skrzynce otrzymujemy wszystkie niezbędne szczegóły odnośnie przeglądarki oraz systemu, z jakiego korzysta nasz klient.

fsc_Antyweb_Browser_Details

Problematyczne według mnie jest odczytanie – brak czytnika PDF, w Chrome jest wbudowany takowy. Pozostaje też pytanie, co w przypadku, gdy pracujemy z kilkoma klientami jednocześnie. Każdego z nich możemy zidentyfikować jedynie po załączonym w raporcie IP, co też może być problemem i prowadzić do nieporozumień. Niemniej jednak pomysł może znaleźć zastosowanie przy jednorazowym użyciu w skrajnych przypadkach, czytaj – trudnych klientach:).

Źródło.