Polska

Trwa Dzień Darmowej Dostawy - okazja dla fanów e-zakupów i nie tylko

Maciej Sikorski
Trwa Dzień Darmowej Dostawy - okazja dla fanów e-zakupów i nie tylko
28

Amerykanie mają Black Friday, Cyber Monday (w tym roku wypada drugiego grudnia, czyli dzisiaj) czy Free Shipping Day, Polacy mogą skorzystać z trwającego właśnie Dnia Darmowej Dostawy. Akcja organizowana jest od roku 2009 i cieszy się coraz większą popularnością - zarówno wśród klientów, jak i sklep...

Amerykanie mają Black Friday, Cyber Monday (w tym roku wypada drugiego grudnia, czyli dzisiaj) czy Free Shipping Day, Polacy mogą skorzystać z trwającego właśnie Dnia Darmowej Dostawy. Akcja organizowana jest od roku 2009 i cieszy się coraz większą popularnością - zarówno wśród klientów, jak i sklepów działających w Sieci. Na zakupy z darmową dostawą macie czas do 23.59.

Organizatorem akcji jest serwis eKomercyjnie.pl, który chce w ten sposób zachęcać Polaków do robienia zakupów w Internecie. Po raz pierwszy przeprowadzono Dzień Darmowej Dostawy cztery lata temu i wówczas wzięło w nim udział kilkaset sklepów, w tym roku ich liczba wzrosła do blisko 2,5 tysiąca. Na liście znajdziemy dobrze znane firmy, działające w tej branży od dawna i posiadające liczne grono klientów, ale też małe sklepiki, o których większość z nas nigdy nie słyszała i możliwe, że już nie usłyszy. Ważne, iż ofertę należy uznać za bardzo szeroką, więc każdy może znaleźć coś dla siebie.

Zasady akcji są proste: sklepy oferują klientom darmową dostawę zamówionego przez nich towaru i teoretycznie nie ma limitu wartości. Piszę teoretycznie, ponieważ trafiłem gdzieś na informację, iż niektóre sklepy wprowadzają dolną granicę (niezbyt wysoką) zamówienia, by nie paść ofiarą żartownisia, który dla hecy zacznie zamawiać osobno towary z złotówkę. Prawda jest taka, że nieuczciwych klientów naliczymy pewnie tylu samo, co nieuczciwych sprzedawców – każdy kij ma dwa końce.

Serwis eKomercyjnie.pl przekonuje, iż dokonuje weryfikacji zgłaszających się sklepów i część z nich nie zostaje dopuszczona do udziału w DDD, ale jednocześnie zaznacza, że nawet to nie zapewnia pełnego bezpieczeństwa i klient może trafić na oszusta. Dlatego warto zachować ostrożność. Przy tej okazji dodam, iż trzeba dokładnie policzyć, czy oferta z darmową dostawą faktycznie stanowi okazję i czy nie można jakiegoś towaru kupić w innym sklepie, w niższej cenie, bez promocji. Nie od dzisiaj wiadomo, że z przecenami, świetnymi okazjami i promocjami bywa różnie. Warto jednak wejść na stronę dziendarmowejdostawy.pl i sprawdzić listę oraz propozycje sklepów – a nuż uda się Wam upolować coś ciekawego.

Poniżej dorzucam kilka liczb podsumowujących poprzednią edycję akcji:

Serwis eKomercyjnie.pl, organizator akcji, w Dniu Darmowej Dostawy 3 grudnia 2012 przekierował do sklepów internetowych ponad 2 mln potencjalnych klientów. Tyle właśnie kliknięć zostało wygenerowanych do sklepów ze strony www.dziendarmowejdostawy.pl w ciągu 24 godzin. W sumie w okresie od 1 listopada do 31 grudnia witrynę odwiedziło 168 418 unikalnych użytkowników, którzy spędzali na niej średnio 8 minut i 6 sekund. W samym dniu akcji na stronę weszło 99 360 unikalnych użytkowników spędzając na niej aż 9 minut i 9 sekund.

Ciekawe, jak będzie w tym roku? Gdyby ktoś znalazł promocję warta uwagi, to zawsze może podrzucić w komentarzach…;)

Źródło informacji oraz grafiki: dziendarmowejdostawy.pl

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

Polskae-commerce