Total Audio to nowe badanie Adres:Media i Kantar, zrealizowane na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, a które to ma celu całościową analizę i zmiany w konsumpcji treści audio, nie tylko w sposób tradycyjny, ale także przez internet.

Nowy projekt badawczy Total Audio, którego pierwsze wyniki już poznaliśmy ma być kontynuowany jako badanie cykliczne, realizowane raz w roku. Pierwsza edycja za 2023 rok, przeprowadzona została w miesiącach wrzesień i październik na ogólnopolskiej próbie 2000 osób w wieku 15–75 lat.
Kategoria konsumpcji treści audio jest równie szeroka,- jeśli nie bardziej, jak treści wideo. Obejmuje słuchanie radia, zarówno z anteny jak i przez internet czy słuchanie YouTube, głównie na smartfonie, co często widać w środkach komunikacji miejskiej, częściej niż serwisy streamingowe. Do tego dochodzą nawet i telewizyjne kanały muzyczne, które włączamy w tle jakichś czynności w domu czy w końcu zdobywające coraz większą popularność podcasty i audiobooki oraz nadal najbardziej popularne niegdyś źródła, takie jak pliki MP3, płyty CD i winylowe.
Źródło: I Love Radio.
Stock Image from Depositphotos.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu