Podczas konferencji prasowej na Warsaw Games Week T-Mobile ogłosiło partnerstwo z Netfliksem, w wyniku czego abonenci taryf T3 otrzymają dostęp do usługi bezpłatnie.
T-Mobile Polska jest pierwszym operatorem mobilnym w Polsce, który podpisał umowę z Netfliksem. Informowaliśmy o tym już w momencie oficjalnego wejścia usługi do naszego kraju. W ramach tej współpracy abonenci T-Mobile otrzymają bezpłatny dostęp do Netfliksa. Pierwszymi, którzy skorzystają z tej opcji, będą klienci wybierający (a także obecnie już posiadający) ofertę Supernet w opcji T3 - operator przyzna im dostęp do usługi aż na 4 miesiące (mowa konkretnie o "środkowym" planie dającym możliwość jednoczesnego oglądania na dwóch urządzeniach w jakości FHD). Po tym czasie będzie istniała możliwość szybkiego i łatwego rozliczania subskrypcji wraz z abonamentem - opłata za Netfliksa będzie po prostu doliczana do rachunku. Piotr Markowski, Dyrektor Departamentu Marketingu B2C w T-Mobile tłumaczy:
Uważnie obserwujemy zachowania i potrzeby klientów, by dostarczać im dokładnie takie rozwiązania, jakich potrzebują. Dotyczy to nie tylko usług telekomunikacyjnych, ale również multimedialnych. Widzimy, jak zmieniają się zwyczaje konsumenckie w zakresie konsumpcji treści wideo i jak ważną rolę pełni w nich dostęp mobilny. Dlatego współpraca z Netflixem tuż po jego wejściu na polski rynek jest naturalnym wyborem.
Akcja rusza od soboty 15 października (wówczas ruszy też podstrona z informacjami o promocji dostępna pod adresem: www.t-mobile.pl/pl/netflix). Możliwość rozliczania opłaty za Netfliksa wraz z rachunkiem ma zostać zaoferowana od lutego 2017 roku. Jednocześnie aplikacja Netfliksa od przyszłego roku będzie preinstalowana na wszystkich urządzeniach z Androidem sprzedawanych przez operatora. Aktualnie niestety Netflix w dalszym ciągu będzie zużywał dane z naszych pakietów danych. Operator jednak rozważa jednak wprowadzenie nielimitowanego internetu dla Netfliksa. Póki co nie wiemy, jak to będzie wyglądać. W grę wchodzą trzy scenariusze: pełny no-limit, określona liczba gigabajtów przyznawana tylko na Netfliksa, albo no-limit za dodatkową, stałą opłatą.
Równolegle z uruchomieniem usługi dla klientów, T-Mobile startuje z promującą ją kampanią reklamową. Na jej potrzeby przygotowane zostały trzy 15-sekundowe spoty reklamowe utrzymane w charakterystycznej, czarno-białej konwencji. Filmy przedstawiają codzienne sytuacje, w których, dzięki mobilnemu dostępowi do Netflixa, użytkownicy mogą zapobiegać nudzie. Niebawem zobaczymy je w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu