Ale z jednym sobie nie radzą, ze sprawdzaniem zewnętrznej poczty podpiętej pod Gmaila. Dziś drugi raz mi się to zdarzyło, więc podejrzewam, że problem jest dość powszechny.
O co chodzi? Otóż jak podpinamy jakieś zewnętrzne konto email do naszego Gmaila serwery, rzecz jasna amerykańskie, sprawdzają, co godzinę nową pocztę w nich. Problem w tym, że czasem algorytmy Google błędnie interpretują to i blokują same siebie.
Po kliknięciu w powyższym emailu, przekierowuje nas do osobnej strony, gdzie możemy się zapoznać ze szczegółami blokady, i albo odblokować to jako naszą aktywność (??) albo uruchomić procedurę zmiany hasła.
Skonfrontowałem czas otrzymania tego email z czasem blokady pobierania nowej poczty z podpiętego konta i mogłem być pewny, że chodzi o sprawdzanie poczty przez serwery Google, ale ktoś inny mógłby po prostu zablokować taką możliwość u siebie.
Na szczęście wszystko da się odkręcić, autoryzując ponownie sprawdzanie poczty na koncie, niemniej jest to irytujące, zwłaszcza, że powtórzyło się to drugi raz w przeciągu miesiąca. Problem zgłoszony, jeśli macie podobny zróbcie tak samo do supportu Google.
Photo: mady70/Depositphotos.
Więcej z kategorii Email:
- Firefox Private Relay dostępny już dla wszystkich. Chroń swoją prywatność i adres e-mail przed spamem
- Ile macie adresów e-mail? Według statystyk zapewne więcej niż jeden
- Mimestream - natywny klient poczty Gmail na macOS, który potrafi więcej niż Gmail
- Jedyna w Polsce darmowa poczta e-mail bez spamu ma tylko 100 tys. użytkowników, a WP.pl 6 mln…
- Klient poczty e-mail - oto najlepsze aplikacje