Spotify

Spotify chce żebyście poszli na wybory i robi to w niespotykany sposób

Piotr Kurek
Spotify chce żebyście poszli na wybory i robi to w niespotykany sposób
4

Dość niespotykana forma promocji eurowyborów zawitała do Spotify. Firma zachęca do wzięcia w nich udziału w zaskakujący, ale być może bardzo trafny sposób.

O nadchodzących eurowyborach pisaliśmy dotychczas w kontekście sytuacji zagrożeń cyberatakami, z którymi możemy się spotkać przed samymi wyborami, jak i w ich trakcie. Warto jednak napisać coś pozytywnego i zachęcającego do wzięcia w nich udziału. A pomoże nam w tym Spotify, które w dość zaskakujący i niespodziewany sposób przypomina o zbliżającym się wydarzeniu i informuje swoich użytkowników, że warto oddać głos na kogoś, kto będzie nas reprezentował nas arenie międzynarodowej.

Zobacz też: Facebook wprowadza zmiany w mechanizmie wyświetlania reklam związanych z politykąFacebook wprowadza zmiany w mechanizmie wyświetlania reklam związanych z polityką

Get Vocal, Europe! to akcja Spotify, która skierowana jest zarówno do osób korzystających z bezpłatnej wersji serwisu, jak i subskrybentów płatnych planów z 28 państw europejskich wchodzących w skład Unii Europejskiej. Już dziś użytkownicy, którzy mają skończone 18 lat, otrzymają powiadomienie w aplikacji przypominające o zbliżających się wyborach do Parlamentu Europejskiego. Wraz z powiadomieniem wyświetlona zostanie specjalnie przygotowana playlista, na której znajdziecie 28 utworów z państw członkowskich. Wszystkie zaprezentowane piosenki znajdziecie również poniżej.

Polskę reprezentuje piosenka „Chłopaki nie płaczą” tria Taco Hemingway, Bedoes i Kubi Producent. Oprócz playlisty, w powiadomieniu znajduje się także odnośnik do oficjalnych stron wyborów, w których znajdziecie najważniejsze informacje na ich temat. W dniach 23 do 26 maja użytkownicy Spotify otrzymają jeszcze jedno powiadomienie z przypomnieniem o dniu wyborów, które będzie zawierało link do stron ze wskazówkami, jak głosować.

Co ciekawe, nie jest to pierwsza tego typu akcja Spotify. Firma informuje, że w przeszłości przeprowadziła z sukcesem podobną kampanię zachęcającą do głosowania w lokalnych wyborach w Szwecji, Holandii i Stanach Zjednoczonych. Jak podkreślają organizatorzy, akcja ma całkowicie apolityczny charakter. Spotify nie wspiera żadnej partii politycznej ani organizacji biorącej udział w nadchodzących wyborach do Parlamentu Europejskiego.

Źródło: informacje prasowe

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu