Polska

Spotify wprowadza płatności przelewem specjalnie dla polskich użytkowników

Tomasz Popielarczyk
Spotify wprowadza płatności przelewem specjalnie dla polskich użytkowników
Reklama

Zdecydowana większość usług internetowych bazujących na regularnych płatnościach wymaga podpięcia karty płatniczej. Tymczasem zaobserwowałem u swoich ...

Zdecydowana większość usług internetowych bazujących na regularnych płatnościach wymaga podpięcia karty płatniczej. Tymczasem zaobserwowałem u swoich znajomych pewną blokadę przed przyznaniem zewnętrznej firmie prawa do comiesięcznego ściągania pewnych kwot z konta. Najwyraźniej wiele takich komentarzy spłynęło też do Spotify, bo właśnie uruchomiona została nowa forma płatności - przelew.

Reklama

Nowa funkcja działa w sposób bardzo prosty. Wystarczy, że na stronie Spotify po zalogowaniu klikniemy w link "Wyższa wersja" i wybierzemy metodę "przelew online". Płatności obsługiwane są za pomocą platformy DotPay, którą zapewne większość z Was już dobrze zna. Z realizacją nie powinno być zatem najmniejszego problemu. Cena usługi pozostaje niezmieniona - dalej za miesiąc płacimy 19,99, niezależnie od formy, na którą się zdecydujemy.


Przemysław Pluta, Business Manager CEE w Spotify tłumaczy wprowadzenie nowości w sposób następujący:

Wprowadzenie płatności przelewem online jest odpowiedzią Spotify na specyfikę polskiego rynku e-commerce, na którym konsumenci zdecydowanie preferują szybkie przelewy z kont bankowych. 75 proc. z nich wybiera tę metodę płatności w sklepach internetowych. Są one szybkie, wygodne i bezpieczne, a dodatkowo dają poczucie kontroli nad wydatkami.

Fajnie, że lokalne potrzeby użytkowników i fanów Spotify nie są ignorowane. Myślę, że ta nowość z pewnością wpłynie na liczbę aktywowanych kont premium nad Wisłą. Jednorazowy przelew nikogo do niczego nie zobowiązuje, a także nie wiąże się z udostępnianiem danych z karty, a to oznacza znacznie większy komfort psychiczny podczas opłacania usługi. Taki ruch powinien przekonać wielu niezdecydowanych.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama