Polska

Spotify wprowadza płatności przelewem specjalnie dla polskich użytkowników

TP
Tomasz Popielarczyk
14

Zdecydowana większość usług internetowych bazujących na regularnych płatnościach wymaga podpięcia karty płatniczej. Tymczasem zaobserwowałem u swoich znajomych pewną blokadę przed przyznaniem zewnętrznej firmie prawa do comiesięcznego ściągania pewnych kwot z konta. Najwyraźniej wiele takich komenta...

Zdecydowana większość usług internetowych bazujących na regularnych płatnościach wymaga podpięcia karty płatniczej. Tymczasem zaobserwowałem u swoich znajomych pewną blokadę przed przyznaniem zewnętrznej firmie prawa do comiesięcznego ściągania pewnych kwot z konta. Najwyraźniej wiele takich komentarzy spłynęło też do Spotify, bo właśnie uruchomiona została nowa forma płatności - przelew.

Nowa funkcja działa w sposób bardzo prosty. Wystarczy, że na stronie Spotify po zalogowaniu klikniemy w link "Wyższa wersja" i wybierzemy metodę "przelew online". Płatności obsługiwane są za pomocą platformy DotPay, którą zapewne większość z Was już dobrze zna. Z realizacją nie powinno być zatem najmniejszego problemu. Cena usługi pozostaje niezmieniona - dalej za miesiąc płacimy 19,99, niezależnie od formy, na którą się zdecydujemy.

Przemysław Pluta, Business Manager CEE w Spotify tłumaczy wprowadzenie nowości w sposób następujący:

Wprowadzenie płatności przelewem online jest odpowiedzią Spotify na specyfikę polskiego rynku e-commerce, na którym konsumenci zdecydowanie preferują szybkie przelewy z kont bankowych. 75 proc. z nich wybiera tę metodę płatności w sklepach internetowych. Są one szybkie, wygodne i bezpieczne, a dodatkowo dają poczucie kontroli nad wydatkami.

Fajnie, że lokalne potrzeby użytkowników i fanów Spotify nie są ignorowane. Myślę, że ta nowość z pewnością wpłynie na liczbę aktywowanych kont premium nad Wisłą. Jednorazowy przelew nikogo do niczego nie zobowiązuje, a także nie wiąże się z udostępnianiem danych z karty, a to oznacza znacznie większy komfort psychiczny podczas opłacania usługi. Taki ruch powinien przekonać wielu niezdecydowanych.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu