Macie problemy ze Spotify? Szwedzki serwis streamingowy mierzy się ze sporą awarią na całym świecie.
Jeśli słuchacie muzyki na Spotify, to macie dziś pod górkę
Użytkownicy Spotify dziś skarżyli się na sporo problemów związanych z działaniem platformy streamingowej — zarówno w aplikacji na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych. Z początku szwedzka firma, której logo od tego sezonu widnieje na koszulkach FC Barcelony, nie zabrała głosu w sprawie jakichkolwiek kłopotów. Niektórzy użytkownicy myśleli więc, że problemem jest połączenie z siecią.
Kłopot wystąpił również u mnie, w związku z czym wpisując w wyszukiwarkę, trudno było znaleźć cokolwiek — od piosenki, przez wykonawców i albumy, po samych użytkowników. Składanki Daily Mix zmieniały swoją zawartość, a przełączenie odtwarzania muzyki między urządzeniami graniczyło z cudem i wiązało się z wieloma problemami i komunikatem „Coś poszło nie tak” niemal co chwilę. W aplikacji na MacBooku zniknęła mi również zakładka ze znajomymi oraz kafle, które przenoszą do ostatnio odtwarzanych playlist lub albumów. Jeśli jednak mieliście pobrane utwory lub niezwykłe pokłady cierpliwości, słuchanie muzyki było możliwe.
Tysiące zgłoszeń i stanowisko firmy
W serwisie Downdetector pojawiło się ponad 2 tysiące zgłoszeń w krótkim czasie, co spowodowało, że Spotify zabrało głos w tej sprawie. Firma na swoim Twitterze przyznała, że awaria ma miejsce, lecz wszyscy pracują, żeby całość jak najszybciej wróciła do normy.
Coś jest nie tak i sprawdzamy to. Dziękujemy za zgłoszenia!
Niedługo później Spotify napisało, że sytuacja została opanowana — lecz zgłoszenia na Downdetector cały czas się pojawiają, chociaż jest ich zdecydowanie mniej. Uspokajamy jednak, że jeśli macie jeszcze jakiekolwiek problemy z aplikacją, to wkrótce powinny one zostać wyeliminowane.
Wszystko wygląda teraz dużo lepiej! Zawołaj @SpotifyCares jeśli nadal potrzebujesz pomocy.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu