To było urocze - podczas właśnie trwającej sesji Q&A na temat nowego mobilnego produktu Facebooka czyli Deals (ale o tym później) padło pytanie o to k...
Za chwilę Zuckerberg również poprawił swoją wypowiedź twierdząc, że nie chciał być niegrzeczny w stosunku do Apple natomiast naprawdę według niego iPad nie jest mobilnym urządzeniem
Szczerze? Trudno się z nimi nie zgodzić. iPad nie jest produktem który wyciągamy z plecaka spacerując po mieście i chcąc sprawdzić pocztę czy otworzyć mapę aby zobaczyć jak dojść do konkretnego miejsca. iPada nie będziemy zabierać też na każą imprezę, do kina czy na wycieczkę na rowerze.
Kolejny argument to liczba użytkowników iPada czy też inaczej mówiąc liczba sprzedanych iPadów. Myślę, że Facebook skupia się bardziej nad rozwojem masowych produktów niż takich które kierowane są do małej grupy użytkowników a porównując 600 milionów do 10 milionów można śmiało tak powiedzieć.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu