Rusza Samsung Premium Service Plaza - centrum serwisowe, w którym przez siedem dni w tygodniu naprawimy telefon w godzinę, kupimy akcesoria i nie tylko.
Samsung obiecuje, że naprawi telefon w godzinę. W Warszawie rusza nowe centrum serwisowe
Nowa placówka jest adresowana do wszystkich klientów Samsunga. Ma ona być otwarta przez 7 dni w tygodniu w godzinach 9:00 - 19:00 (w weekendy do 17:00), a wybrane naprawy (nie łudźmy się, że wszystkie) będą realizowane w godzinę. Klient nie poniesie z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. Warto też dodać, że koreańska firma dąży, by podobne usługi były też oferowane we wszystkich punktach serwisowych Samsunga w całej Polsce. W tym czasie klient będzie miał do dyspozycji strefę rozrywki - zarówno dla dzieci jak i dla rodziców. Placówkę przystosowano również do obsługi osób niepełnosprawnych (w tym również niesłyszących).
Warszawski punkt został przystosowany głównie do naprawy urządzeń mobilnych, ale klienci będą mogli zamówić naprawę wszystkich urządzeń Samsunga (choć oczywiście przyjeżdżanie tutaj z pralką nie jest wskazane - wystarczy telefon). Klienci znajdą tutaj m.in. stanowiska pozwalające na samodzielną aktualizację smartfonów i tabletów. Do dyspozycji będą również dostępni pracownicy, którzy udzielą porad, wskazówek oraz rozwiążą problemy ze sprzętem.
Samsung Premium Service Plaza ma ponadto prowadzić sprzedaż akcesoriów. Klienci otrzymają również możliwość ich personalizacji, aby uczynić swoje urządzenia wyjątkowymi. Na miejscu znajdują się m.in. urządzenia do wykonywania grawerów laserem. Ponadto udostępniono tutaj strefę demo, gdzie można samodzielnie przetestować najnowsze produkty koreańskiej firmy - począwszy od gogli Gear VR, a na najnowszych smartfonach i tabletach skończywszy.
Centrum zlokalizowano w kompleksie biurowym Warsaw Spire - przy Placu Europejskim 2D (budynek C).
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu