Samsung

Samsung na CES pokaże jak powinna wyglądać nowoczesna telewizja. W Polsce raczej tego nie zobaczymy

JS
Jakub Szczęsny
17

Fan nowych technologii nad Wisłą nie ma łatwego życia - większość ciekawych propozycji jest niedostępnych dla naszego konsumenta. Stosunkowo długo czekaliśmy na Netfliksa, w dalszym ciągu niedostępne są u nas Siri i Cortana, a lepszy od Google pod pewnymi względami Bing w dalszym ciągu nie działa u nas w pełnej krasie. Do sporego wora usług, które w Polsce działać nie będą, dołączą w 2017 roku produkty Samsunga, które wycelowane będą w potrzeby rozrywkowe konsumentów.

W trakcie CES 2017 w Las Vegas zaprezentowane zostaną trzy usługi Samsunga - Sports, Music oraz TV Plus, które będą oferowały spersonalizowane treści konsumentom na podstawie ich osobistych preferencji. Telewizor będzie analizował to, co oglądamy i zaproponuje nam odpowiednie materiały wideo oraz audio w popularnych usługach.

Na przykład, w przypadku audycji sportowych, określone zostanie to, jakim drużynom kibicujemy, jakie ligi nas interesują i na podstawie pozyskanych przez Smart Hub danych zaprezentowane nam zostaną dodatkowe materiały - komentarze ekspertów, tabele, a także propozycje audycji dotyczących naszych zainteresowań. Podobnie jest z Music, gdzie posiadacz telewizora Samsunga będzie mógł polecić urządzeniu rozpoznanie utworu z reklamy, czy filmu. Następnie, możliwe będzie wyszukanie go w popularnej usłudze muzycznej, a tych w ramach Music jest całkiem sporo. Do dyspozycji są: Spotify, iHeartRadio, Napster, Deezer, Sirius XM, Vevo, Melon oraz Bugs. Usługa będzie dostępna we Francji, Niemczech, Włoszech, Korei Południowej, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii oraz USA. O Polsce nic na razie nie wiadomo.

CES 2017 ma być również dobrą okazją do zaprezentowania światu ciekawej usługi TV Plus, za pomocą której konsumenci w ramach inteligentnego programu EPG będą mogli oglądać dodatkowe treści wideo, bez potrzeby rozglądania się za dostawcami telewizji kablowej.

Samsung pokazuje jak powinna wyglądać nowoczesna telewizja

To całkiem naturalna kolej rzeczy, że producenci urządzeń elektronicznych dla domu szukają różnych form dotarcia do konsumentów. Samsung, mając w swojej ofercie potężny wybór elektroniki użytkowej dobrze wie, że mocne wejście w sektor rozrywkowy może się okazać bardzo opłacalne w szerszym spektrum czasowym. I przy okazji - wygląda na to, że robi to dobrze. Jedyne, co mnie obecnie martwi, to fakt, że niestety, ale Polacy z tych dobrodziejstw nie skorzystają. Z roku na rok piszemy o tym, że kolejna ważna usługa wchodzi do Polski, ale to w dalszym ciągu za mało. Świadomy, złakniony wysokiej jakości treści konsument musi kombinować przy okazji innych usług m. in. za pomocą VPN-ów. Patrząc na to, co szykuje Samsung, żałuję, że Polska nie jest bardziej dostrzegana przez gigantów - ale pretensji nie mam. Przecież to tylko czysty biznes.


Niedawno uruchomiliśmy serwis z Pracą w IT! Gorąco zachęcamy do przejrzenia najnowszych ofert pracy oraz profili pracodawców

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

TVSamsungmusicsamsung smart tv