Jeżeli wydawało się Wam, że agresywna polityka cenowa Xiaomi ma swoje granice, koniecznie musicie zobaczyć nowego Redmi 3. Zaprezentowany przez Chińcz...
Jeżeli wydawało się Wam, że agresywna polityka cenowa Xiaomi ma swoje granice, koniecznie musicie zobaczyć nowego Redmi 3. Zaprezentowany przez Chińczyków smartfon posiada podzespoły typowe dla średniej półki, a mimo to jest wyceniany zaskakująco nisko - na równowartość stu dolarów.
Redmi 3
Oczywiście ta równowartość stu dolarów (699 chińskich yuanów) jest kwotą nieco na wyrost. Bo do tego musimy doliczyć koszty przesyłki czy chociażby podatki. Nie zmienia to jednak faktu, że Xiaomi przechodzi samego siebie. Redmi 3 został wyposażony w ośmiordzeniowego Snapdragona 616 wspartego 2 GB RAM i 16 GB pamięci wewnętrznej. Zastosowany ekran ma przekątną 5 cali oraz rozdzielczość HD. Do fotografowania służy aparat 13 Mpix z przysłoną f/2.0, a energię dostarcza bateria 4100 mAh. Całośc zamknięto w metalowej obudowie o wymiarach 139,3 x 69,6 x 8,5 mm i wadze 144 g. Smartfon posiada również slot na kartę SD, który w razie potrzeby może pełnić rolę dodatkowego gniazda SIM.
Android Wear bardziej fit
Nowa wersja aplikacji Google Fit skupia się na uczynieniu zegarków z Androidem Wear bardziej autonomicznymi. Twórcy zaimplementowali tutaj funkcję pozwalającą na uruchamianie wyzwań fitness (te debiutowały nieco wcześniej) bezpośrednio z poziomu zegarka. Możemy zatem bez wyjmowania telefonu z kieszeni rozpoczynać i kończyć trening w znacznie prostszy i szybszy sposób. Co istotne, sami też decydujemy, jakie informacje będą w tym czasie wyświetlane na zegarku. Niby mała rzecz, a cieszy.
10 mln subskrybentów Apple Music w 6 miesięcy
Apple Music idzie jak burza. To, co Spotify zajęło sześć lat, konkurencja osiągnęła w sześc miesięcy. Prognozuje się, że w tym roku usługa muzyczna firmy z Cupertino nie przebije pod względem popularności szwedzkiej platformy. Z tej korzysta bowiem 75 mln osób, z czego 20 mln to subskrybenci premium. W przypadku Apple'a wszyscy użytkownicy są natomiast płacący, bo firma nie oferuje bezpłatnej wersji swojej usługi. Przed nami WWDC i zapewne kolejne nowości w tej kwestii. Tymczasem Spotify boryka się z problemami prawnymi oraz nieustannym oskarżaniem o niskie wypłaty dla artystów. Nie będzie to lekka walka.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu