Rywalizacja o czas spędzony na stronie głównej portalu nabiera rumieńców. Onet bardzo skrzętnie wykorzystuje do tego celu swoje programy wideo, które jednocześnie zdobywają widzów, a odpowiedzią WP na takie praktyki jest sięgniecie po internetowe stacje radiowe. Oprócz tego w weekendy możecie spodziewać się tych samych reklam na każdym z urządzeń.
Do Grupy Wirtualna Polska należą Open FM oraz PolskaStacja.pl i to właśnie ich oferta trafi na stronę główną portalu. Dostęp do nich uzyskacie dzięki rozwijanemu w dolnej części strony panelowi. Do wyboru jest 200 dedykowanych kanałów muzycznych, które podzielono w tematyczych kategoriach.
Chcemy docierać z naszą ofertą do jak najszerszego grona odbiorców, tym razem uatrakcyjniając dodatkowo stronę główną naszego core’owego produktu, Wirtualnej Polski. Oferta została przygotowana przez nasz zespół specjalnie dla użytkowników WP, braliśmy pod uwagę specyfikę tej grupy oraz jej muzyczne preferencje, np. w danej części dnia czy tygodnia - Paulina Górska, Dyrektor Produktu Lifestyle i Serwisów Video w Grupie Wirtualna Polska
Co ciekawe, zawartość panelu będzie zależna od preferencji i historii aktywności użytkownika, jak również pory dnia czy dnia tygodnia. Wkrótce oferta zostanie poszerzona o spoty audiio-wideo i wsparcie w aplikacjach mobilnych.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu