Mobile

Przetestowaliśmy mobilny Getin Bank – zatwierdzamy do użycia

Grzegorz Marczak
Przetestowaliśmy mobilny Getin Bank – zatwierdzamy do użycia
17

Na prośbę Getin Banku przyjrzeliśmy się dokładniej ich aplikacji mobilnej. Jak wszyscy wiemy, banki prześcigają się dziś również w kategorii jaką jest mobilna bankowość i szybkie płatności. Każdy chce być innowatorem i pokazać się od jak najbardziej innowacyjnej strony. Czasem jednak nie wychodzi...

Na prośbę Getin Banku przyjrzeliśmy się dokładniej ich aplikacji mobilnej. Jak wszyscy wiemy, banki prześcigają się dziś również w kategorii jaką jest mobilna bankowość i szybkie płatności. Każdy chce być innowatorem i pokazać się od jak najbardziej innowacyjnej strony.

Czasem jednak nie wychodzi, czasem przedobrzą, a czasem po prostu proste jest lepsze. Jak wypadł Getin Bank w naszych testach, dowiecie się z poniższego wideo. Generalnie jest dobrze, zostały dodane też ciekawe możliwości wychodzące poza standardowe funkcje bankowe.

Na koniec jedna ważna uwaga. Bank wprowadził w aplikacji możliwość logowania również "wężykiem":). Wiem jak to brzmi, ale moim zdaniem to bardzo ciekawe udogodnienie. Możliwość logowania poprzez zdefiniowany przez nas symbol jest dostępna w momencie, kiedy pierwszy raz uruchamiamy aplikacje mobilną. Definiujemy wtedy czy chcemy używać PIN-u czy też właśnie logowania wężykiem. W filmie video nie ujęliśmy opisu tej funkcjonalności, ponieważ po prostu przegapiłem moment ustawienia "wężyka", preferując jak zawsze kod PIN. Poniżej znajdziecie przykładową wizualizację jak wygląda alternatywny sposób logowania do aplikacji.

--
Powyższy tekst to test komercyjny. Tekst ten przedstawia niezależną opinię redakcji. Klient nie miał wpływu na kształt i wnioski przedstawione w tym materiale.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu