1

Profile dla Firm w Linkedin

Linkedin (serwis networkingowy dla biznesu) właśnie uruchomił beta wersję swoich profili dla firm (do tej pory profil w serwisie posiadali jedynie użytkownicy). Czym będzie profil firmy ? – przede wszystkim będzie to miejsce zbierające informacje o firmie (której pracownicy są użytkownikami serwisu) włączając w to podstawowe dane finansowe, historię firmy i dane statystyczne pobierane z […]


Linkedin (serwis networkingowy dla biznesu) właśnie uruchomił beta wersję swoich profili dla firm (do tej pory profil w serwisie posiadali jedynie użytkownicy).

Czym będzie profil firmy ? – przede wszystkim będzie to miejsce zbierające informacje o firmie (której pracownicy są użytkownikami serwisu) włączając w to podstawowe dane finansowe, historię firmy i dane statystyczne pobierane z baz danych BusinessWeek. Główne informacje na temat firmy prezentowane z jej profilu pochodzić będą od pracowników tej firmy którzy mają konta w Linkedin.

Możemy więc spodziewać się, że obok informacji statycznych pojawią się ogłoszenia o pracę (z tej firmy), informacje o akcjach promocyjnych, informacje o tym kto jest w niej zatrudniony i ma konto w linkedin, z jakimi innymi firmami powiązana jest firma którą oglądamy itp.

W przyszłości zapewne profil firmowy może być wypełniany danymi generowanymi przez samych użytkowników a może nawet same firmy ?

Moim zdaniem bardzo dobry pomysł, który powinien być zrealizowany już dawno temu. Profil firmowy może być pomocny w wielu sytuacjach takich jak chociażby szukanie pracy przez Linkedi, dotarcie w szybki sposób do informacji o firmie oraz osobach w niej zatrudnionych to duże ułatwienie.

Która z naszych sieci networkingowych dla profesjonalistów ma profile firm ? – ciekawe która będzie pierwsza.