25

Polska platforma do wyszukiwania fryzjerów i kosmetyczek z 8 mln zł dofinansowania

Takich serwisów, jak booking.com czy znanylekarz.pl chyba nikomu przedstawiać nie trzeba. Na podobnej zasadzie działa Lavito.pl, które w obecnej rundzie dofinansowania zebrało 8 mln złotych. Serwis pozwala nam wyszukać oraz zarezerwować wizytę w salonie fryzjerskim lub kosmetycznym znajdującym się w okolicy. W Lavito.pl zainwestowały Protos VC (już drugi raz) oraz duży czeski fundusz Enern. Pieniądze […]

Takich serwisów, jak booking.com czy znanylekarz.pl chyba nikomu przedstawiać nie trzeba. Na podobnej zasadzie działa Lavito.pl, które w obecnej rundzie dofinansowania zebrało 8 mln złotych. Serwis pozwala nam wyszukać oraz zarezerwować wizytę w salonie fryzjerskim lub kosmetycznym znajdującym się w okolicy.

W Lavito.pl zainwestowały Protos VC (już drugi raz) oraz duży czeski fundusz Enern. Pieniądze te mają posłużyć przede wszystkim na zintensyfikowanie rozwoju serwisu w Polsce. W najbliższym czasie planowana jest duża rekrutacja mająca na celu wzmocnienie zespołu handlowego, marketingowego oraz IT. Przemysław Jurek, CEO Lavito.pl tłumaczy:

Chcemy w krótkim czasie zmienić sposób umawiania się na wizytę u fryzjera. Do tej pory zazwyczaj wybieraliśmy salon fryzjerski z polecenia i dzwoniliśmy. Po drugiej stronie może ktoś odbierze i wpisze nas do zeszytu. To nieefektywne i czasochłonne.

2015-09-22_194201

Lavito.pl (wcześniej ladytime.pl) powstało w 2014 roku z inicjatywy Przemka Jurka i Marcina Niewiteckiego. Jest to usługa, która pozwala wyszukiwać, a następnie rezerwować wizyty w salonach fryzjerskich oraz kosmetycznych. W jej ramach możemy nawet od razu uiścić opłatę za wizytę. Wbudowana wyszukiwarka pozwala nam odszukać poszczególne placówki w najbliższej okolicy, a następnie znaleźć te najtańsze lub cieszące się najlepszą opinią. Obecnie serwis współpracuje z ponad 1,3 tys. salonami w całej Polsce. Miesięcznie jego użytkownicy generują 20 tys. odsłon. Marcin Niewitecki, współzałożyciel usługi dodaje:

W Lavito.pl klient ma wybrać najlepszy salon w swojej okolicy, umówić się online i zapłacić w kilka klików. Po drugiej stronie wszystko dzieje się automatycznie. Wizyta zapisywana jest do kalendarza online a nie zeszytu.

Podobne platformy internetowe powstały i osiągnęły sukces na innych rynkach. Mowa  tutaj m.in. o styleseat.com w USA, wahanda.com w Wielkiej Brytanii czy salonmeister.de w Niemczech. Widać zatem dość wyraźnie, że jest to bardzo obiecujący rynek.