Zaczęło się od szczątkowych informacji jakoby Real Boxing 2 od Vivid Games miało zaprezentować nam postacie ze świata filmów o Rockym. Wczoraj świat o...
Polska gra mobilna oficjalną produkcją hollywoodzkiego filmu. Rozmawiamy z Vivid Games
Zaczęło się od szczątkowych informacji jakoby Real Boxing 2 od Vivid Games miało zaprezentować nam postacie ze świata filmów o Rockym. Wczoraj świat obiegło już oficjalne ogłoszenie - polska mobilna gra bokserska będzie oficjalną produkcją promującą film Creed - najnowszą odsłonę filmów o kultowym bokserze. To duże wydarzenie w polskim światku gier, postanowiliśmy więc porozmawiać z producentami o ich nadchodzącej produkcji.
No może nie do końca o samy Rockym, bo ten zdecydowanie przeszedł już na emeryturę. W Creed Adonis Johnson, syn mistrza świata w wadze ciężkiej - Apollo Creeda - wyruszy do Filadelfii, by odnaleźć Rockiego Balboę i poprosić go, by ten został jego trenerem.
W filmie Creed, Adonis Johnson (Jordan), syn mistrza świata w wadze ciężkiej – Apollo Creeda – wyrusza do Filadelfii, aby odnaleźć Rockiego Balboę (Stallone) i poprosić go, żeby został jego trenerem. Pytania do wspomnianej wyżej rozmowy układałem jeszcze przed oficjalnym komunikatem prasowym, kiedy żadne szczegóły nie były zdradzone. Zobaczcie, co na temat gry jak i pracy nad nią miała do powiedzenia Bożena Rudyk z Vivid Games.
P.W.: Wyjaśnij proszę, na czym polegać będzie współpraca Vivid Games z MGM. Wiem, że dotyczy zarówno nowego filmu Creed, jak i wszystkich odsłon Rocky’ego. Chodzi tylko o postacie, której pojawią się z Real Boxing 2, czy również o konkretne walki, znane z filmów? W grze pojawi się tylko Rocky, czy również jego przeciwnicy?
B.R.: W dniu premiery „Real Boxing 2 Creed” będzie wspierał wchodzący do kin film „Creed". Po kilku miesiącach od premiery planujemy drugie uderzenie. Wówczas do gry wejdzie franczyza Rocky. W „Real Boxing 2 Creed” gracz wcieli się w rolę Adonisa Johnsona, początkującego boksera i głównego bohatera filmu „Creed", którego trenować będzie legendarny Rocky Balboa. Kolejne aktualizacje gry wprowadzą klasyczne pojedynki z kultowej serii filmów „Rocky”, pozwalając graczom walczyć jako Rocky w legendarnych starciach przeciwko Apollo Creedowi, Clubberowi Langowi, czy Ivanowi Drago.
Jak zamierzacie przenieść filmowych bohaterów do gry? Motion capture aktorów odpada, Wasi „mocapowcy” będą analizować i uczyć się stylu walki, ruchów bohaterów znanych z filmów?
Treść, która jest implementowana bazuje na mechanizmach, które już w tej chwili funkcjonują w grze. Pracujemy nad tym, aby kolejne aktualizacje dostarczały graczom nowych elementów rozrywkowych, m.in. wprowadzając różnorodność Ciosów Specjalnych, które projektowane są w oparciu o faktyczne ruchy bokserów oraz bohaterów filmowych – inaczej nie osiągnęlibyśmy realizmu w grze.
Jak zamierzacie stworzyć np. twarze filmowych bokserów? MGM udostępni Wam jakieś materiały cyfrowe, czy wszystko będziecie musieli zrobić od zera?
Otrzymaliśmy materiały fotograficzne oraz materiały wideo, na których podstawie stworzyliśmy wirtualne postaci bohaterów. Efekt naszej pracy można oglądać na udostępnionych screenshotach z gry.
Czy obecność bokserów znanych z filmów o Rocky’m oznacza, że w grze znajdzie się jakaś ścieżka fabularna któregoś z filmów? Albo na przykład cała kariera Rocky’ego oparta na kinowych hitach?
Obecnie trwają prace nad ścieżką fabularną związaną z filmami z serii „Rocky”. Historia będzie luźno nawiązywać do wydarzeń opisanych w sadze.
Czy w związku ze współpracą, Real Boxing 2 będzie w jakiś sposób związane z filmem Creed na stopie promocyjnej (np. oficjalna gra)? A może chodzi tylko o wykorzystanie bokserów w taki sposób, jak w serii SoulCalibur, gdzie pojawiły się na przykład postacie z Gwiezdnych Wojen albo ostatnie Mortal Kombat, gdzie widzieliśmy Predatora czy Jasona?
Tak:) „Real Boxing 2 Creed” jest oficjalną grą filmu „Creed”!
Myślicie już o tym, by przenieść Real Boxing 2 na jakieś inne platformy, czy tym razem zamierzacie trzymać się tylko mobilków?
W tej chwili nie mamy takich planów. Skupiamy się na dopracowaniu „Real Boxing 2 Creed” na platformy mobilne oraz wspieraniu produktu po premierze. Tym niemniej umowa umożliwia nam wykorzystanie marki również na platformie PC.
Pierwsze Real Boxing okazało się hitem i nic nie wskazuje na to, by kontynuacja miała zostać przyjęta inaczej. Sam zagrywałem się w jedynkę - zarówno na platformach mobilnych, jak i przenośnej PlayStation Vita. Trzymam za nową produkcję Vivid Games kciuki, bo to jeden z doskonałych przykładów na to, że sukces na mobilach można osiągnąć tworząc nie tylko proste gry z latającym ptaszkiem czy kolejną odsłonę Angry Birds (czyli bardziej skomplikowane gry z latającymi ptaszkami).
grafiki: informacja prasowa i oficjalna strona Real Boxing 2
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu