Microsoft

Podziel się swoim pomysłem na grę Space Jam: A New Legacy i wygraj konsolę Xbox Series S

Grzegorz Ułan
Podziel się swoim pomysłem na grę Space Jam: A New Legacy i wygraj konsolę Xbox Series S
Reklama

Premiera filmu Space Jam: A New Legacy już w przyszłym roku, w oczekiwaniu na nią Microsoft ogłosił właśnie konkurs z atrakcyjnymi nagrodami dla osób, które mają ciekawy pomysł na grę wideo w klimacie filmu.

Zasady konkursu są proste, na stronie pod tym linkiem podajecie swoje dane i pomysł na grę wideo Space Jam: A New Legacy. Na podzielenie się swoim pomysłem macie maksymalnie 500 słów, a dla dwóch najlepszych, czytaj - „najbardziej zwariowanych” pomysłów, przewidziano atrakcyjne nagrody:

Reklama
  • pakiet zwycięzcy z podpisanymi gadżetami od LeBrona Jamesa,
  • zestawy Space Jam: A New Legacy i karta Nike VIP,
  • spersonalizowana konsola Xbox Series S,
  • prywatny pokaz filmu z przyjaciółmi i rodziną,
  • nazwisko umieszczone w creditsach do gry

Cieszymy się, że łączymy siły ze Space Jam: A New Legacy, wspierając edukację informatyczną. Nasz konkurs, wraz z warsztatami i lekcjami kodowania, wpisują się w wielką inicjatywę firmy Microsoft na rzecz doskonalenia umiejętności. Jej celem jest pomoc 25 milionom ludzi - w tym osobom z niedostatecznie reprezentowanych grup społecznych - w zdobyciu nowych kompetencji cyfrowych i wykorzystaniu ich do rozwijania swoich pasji. W ciągu najbliższych miesięcy, przed oficjalną premierą filmu Space Jam: A New Legacy i nadchodzącą w przyszłym roku grą, Microsoft i Warner Bros. przekażą Wam jeszcze więcej ekscytujących wiadomości.

Jeśli będzie Wam brakować pomysłów na grę, możecie wcześniej skorzystać z bezpłatnych warsztatów zorganizowanych przez Microsoft, poświęconych tworzeniu gier wideo w oparciu o kodowanie blokowe na platformie MakeCode Arcade.

https://www.youtube.com/watch?v=95zDv5uasoE&feature=youtu.be

Czas na przesyłanie swoich pomysłów macie od dziś do 30 grudnia, a udział w konkursie mogą wziąć wszystkie osoby, które ukończyły 14 rok życia.

Źródło: Microsoft.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama