Jeśli lubicie i korzystacie na co dzień z poczty e-mail na Interii (aktualnie korzysta z niej aż 3,6 mln internautów), a jedyne co Wam w niej przeszkadza to reklamy, możecie je teraz wyłączyć w wersji PocztaPRO.

Nie jest to zupełna nowość w ofercie kont e-mail na Interii. Jednak do tej pory funkcjonowało ono jako „Pakiet dla firm”, a chcąc rozszerzyć jej przeznaczenie również na bardziej wymagających użytkowników poczty, Interia zdecydowała się wczoraj na udostępnienie nowego pakietu — PocztaPRO.
Interia PocztaPRO posiada filtry antyspamowe skutecznie blokujące niechciane wiadomości oraz zapewnia zaawansowane funkcje bezpieczeństwa (m.in. szyfrowanie wiadomości i dwuskładnikowe uwierzytelnianie), które chronią dane przed nieautoryzowanym dostępem. Udostępnia także intuicyjny kreator do tworzenia stron www.
Jak kreator stron, to i własna domena — w ramach PocztyPRO można aktywować adresy e-mail we własnej domenie (5 aliasów i 5 oddzielnych skrzynek). Ponadto w ramach wersji pro dostajemy:
- nieograniczoną przestrzeń dyskową oraz 15 GB dziennego transferu (przesyłanie i przechowywanie danych oraz zabezpieczanie kopii bezpieczeństwa — bezpłatnie raz na 30 dni),
- dedykowaną infolinię Biura Obsługi Klienta,
- brak reklam od wydawcy
Do tego system Antyspam, zarówno globalny jak i prywatny, który może zawierać do 3 tys. adresatów, przekierowanie poczty na dowolny adres, mailingi do maksymalnie 100 odbiorców oraz brak czyszczenia kosza po 30 dniach i hibernowania konta po 366 dniach nieaktywności.
Jakie koszty? Interia podaje, iż korzystanie z PocztyPRO przez cały pierwszy rok kosztuje 29 zł (przedłużenie na kolejne 12 miesięcy to koszt 149 zł). Aby aktywować pakiet PocztaPRO, po zalogowaniu się na swoje konto, wystarczy przejść do ustawień pod tym linkiem. Płatności można dokonać kartą płatniczą, przelewem bankowym, BLIKIEM lub za pośrednictwem usługi Visa Mobile.
Źródło: Interia.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu