Telekomy

Play trzeci kwartał z rzędu na minusie przy przenoszeniu numerów - skończyła się dobra passa

Grzegorz Ułan
Play trzeci kwartał z rzędu na minusie przy przenoszeniu numerów - skończyła się dobra passa
61

Oczywiście nie tylko Play, również na minusie jest ponownie Orange, ale to Play był co kwartał przez ostatnie lata na plusie, przechwytując od konkurencji numery. Dobra passa minęła jednak począwszy od początku tego roku, a w kolejnych kwartałach się to nie zmienia. Podobnie sytuacja wygląda w raporcie za III kwartał 2018 roku, który dziś opublikował UKE.

Skończyło się to dokładnie po I kwartale 2018 roku, kiedy to po raz pierwszy w historii Play skończył kwartał na minusie (nieznacznym, bo -1047).

Sprawdź też: Przeniesienie numeru – oto wszystko co musisz wiedzieć nim rozpoczniesz procedurę!.

Skończyło się to dokładnie po I kwartale 2018 roku, kiedy to po raz pierwszy w historii Play skończył kwartał na minusie (nieznacznym, bo -1047).

Sprawdź też: Przeniesienie numeru – oto wszystko co musisz wiedzieć nim rozpoczniesz procedurę!.

I kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 136614 118002 -18612
Play 153158 152111 -1047
Plus 94404 96181 1777
T-Mobile 101096 96701 -4395

 

To można było uznać za wypadek przy pracy, ale gdy po kolejnym, II kwartale 2018 r. sytuacja się powtórzyła i to ze znacznie gorszym bilansem przy przenoszeniu numerów, bo -14503, wiadomo było, że zaczął się odwrót od tego operatora.

II kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 112077 91691 -20386
Play 134464 119961 -14503
Plus 78124 78776 652
T-Mobile 81314 87374 6060

 

Trwa on nadal, III kwartał Play skończył z wynikiem -22475 numerów. Na co złożyło się przyjęcie 121449 numerów i oddanie konkurencji 143924 numerów. Nie pomogła nawet promocja, ogłoszona w ostatnim tygodniu września - Absolutne 0 zł przez pół roku dla przenoszących numer do Play, kiedy to podejrzewałem, że spowodowana była kiepskim bilansem. Równie kiepski miesiąc miał Orange, który z kolei przyjął tylko 93238, a oddał aż 117195, co dało na minusie -23957.

III kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 117195 93238 -23957
Play 143924 121449 -22475
Plus 81297 92150 10853
T-Mobile 88870 89010 140

 

Najlepiej wypadł w III kwartale Plus, który oddał 81297 numerów, ale przyjął 92150, w rezultacie skończył kwartał z 10853 numerów na plusie. Nieco słabiej T-Mobile, choć też na plusie 140 numerów, na co się złożyło oddanie 88870 numerów i odebranie 89010 numerów.

Jak wygląda sytuacja z największymi operatorami wirtualnymi? Najpierw spójrzmy na poprzednie kwartały.

I kwartał 2018
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 11276 8607 -2669
Multimedia Polska S.A. 4 158 154
Vectra S.A. 15 1086 1071
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 872 2188 1316
VikingCo Poland Sp. z o. o. 765 2325 1560
Netia S.A 637 2768 2131
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 105 3487 3382
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1122 7840 6718
PREMIUM MOBILE S.A. 1523 12160 10637

 

II kwartał 2018
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Multimedia Polska S.A. 6 107 101
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 8186 7090 -1096
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 1001 1614 613
Vectra S.A. 19 1217 1198
VikingCo Poland Sp. z o. o. 636 1892 1256
Netia S.A 740 2622 1882
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 53 3033 2980
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1117 6011 4894
PREMIUM MOBILE S.A. 1470 14919 13449

 

Poprzednie dwa kwartały pokazały dominację Premium Mobile wśród mniejszych operatorów, którego goni a2mobile oraz kiepskie wyniki Virgin Mobile, który co kwartał jest na minusie.

III kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 8589 7592 -997
Multimedia Polska S.A. 69 4260 4191
Vectra S.A. 25 1432 1407
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 985 1372 387
VikingCo Poland Sp. z o. o. 495 3101 2606
Netia S.A 751 2800 2049
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 74 4034 3960
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1208 5749 4541
PREMIUM MOBILE S.A. 1898 17574 15676

 

Jeśli chodzi o Premium Mobile i a2mobile sytuacja w III kwartale nie uległa zmianie, nadal notują podobne wyniki jak w poprzednich dwóch, ale poprawiła się nieco sytuacja Virgin Mobile, który nadal jest na minusie, ale zeszedł już poniżej tysiąca.

Na koniec, wracając jeszcze do operatorów strukturalnych, rzecznik Play Marcin Gruszka zdążył już skomentować wyniki Play. W swoim komentarzu zapewnił, że w przypadku ofert abonamentowych Play jest na plusie i przypomniał wszystkim, że raport UKE nie rozgranicza numerów postpaid i prepaid.

Zakładam, że dziś pojawi się sporo komentarzy na temat raportu MNP po Q3. Z naszej strony jedna, ale ważna dla nas informacja. Raport nie pokazuje podziału na prepaid i postpaid a dla nas ma to zasadnicze znaczenie. Ważna informacja dla wszystkich zainteresowanych. PLAY utrzymuje pozytywny bilans w MNP w segmencie postpaid.

Ktoś zapyta o rynek prepaid. No cóż tutaj konkurencja jest ogromna i klienci bardzo często migrują. Fajnie, że system działa w taki przyjazny dla klientów sposób. Kiedyś częściej dziś to nie zwykłe rzadka sytuacja kiedy klient ma z tym problem.

Osobiście uważam jednak, że raport ten nie ma odzwierciedlać stanu posiadania numerów, Play wiadomo jest tu cały czas liderem od roku, pokazuje tylko ogólne nastroje klientów, którzy przechodzą pomiędzy operatorami, szukając lepszej oferty dla siebie. Zasady sporządzania raportu są cały czas takie same i wcześniej przy dobrym bilansie co kwartał, rzecznik Play nie uczulał nikogo na kwestię rozdzielenia abo od karty.

Źródło: UKE.

Photo: ifeelstock/Depositphotos

I kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 136614 118002 -18612
Play 153158 152111 -1047
Plus 94404 96181 1777
T-Mobile 101096 96701 -4395

 

To można było uznać za wypadek przy pracy, ale gdy po kolejnym, II kwartale 2018 r. sytuacja się powtórzyła i to ze znacznie gorszym bilansem przy przenoszeniu numerów, bo -14503, wiadomo było, że zaczął się odwrót od tego operatora.

Skończyło się to dokładnie po I kwartale 2018 roku, kiedy to po raz pierwszy w historii Play skończył kwartał na minusie (nieznacznym, bo -1047).

Sprawdź też: Przeniesienie numeru – oto wszystko co musisz wiedzieć nim rozpoczniesz procedurę!.

I kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 136614 118002 -18612
Play 153158 152111 -1047
Plus 94404 96181 1777
T-Mobile 101096 96701 -4395

 

To można było uznać za wypadek przy pracy, ale gdy po kolejnym, II kwartale 2018 r. sytuacja się powtórzyła i to ze znacznie gorszym bilansem przy przenoszeniu numerów, bo -14503, wiadomo było, że zaczął się odwrót od tego operatora.

II kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 112077 91691 -20386
Play 134464 119961 -14503
Plus 78124 78776 652
T-Mobile 81314 87374 6060

 

Trwa on nadal, III kwartał Play skończył z wynikiem -22475 numerów. Na co złożyło się przyjęcie 121449 numerów i oddanie konkurencji 143924 numerów. Nie pomogła nawet promocja, ogłoszona w ostatnim tygodniu września - Absolutne 0 zł przez pół roku dla przenoszących numer do Play, kiedy to podejrzewałem, że spowodowana była kiepskim bilansem. Równie kiepski miesiąc miał Orange, który z kolei przyjął tylko 93238, a oddał aż 117195, co dało na minusie -23957.

III kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 117195 93238 -23957
Play 143924 121449 -22475
Plus 81297 92150 10853
T-Mobile 88870 89010 140

 

Najlepiej wypadł w III kwartale Plus, który oddał 81297 numerów, ale przyjął 92150, w rezultacie skończył kwartał z 10853 numerów na plusie. Nieco słabiej T-Mobile, choć też na plusie 140 numerów, na co się złożyło oddanie 88870 numerów i odebranie 89010 numerów.

Jak wygląda sytuacja z największymi operatorami wirtualnymi? Najpierw spójrzmy na poprzednie kwartały.

I kwartał 2018
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 11276 8607 -2669
Multimedia Polska S.A. 4 158 154
Vectra S.A. 15 1086 1071
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 872 2188 1316
VikingCo Poland Sp. z o. o. 765 2325 1560
Netia S.A 637 2768 2131
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 105 3487 3382
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1122 7840 6718
PREMIUM MOBILE S.A. 1523 12160 10637

 

II kwartał 2018
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Multimedia Polska S.A. 6 107 101
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 8186 7090 -1096
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 1001 1614 613
Vectra S.A. 19 1217 1198
VikingCo Poland Sp. z o. o. 636 1892 1256
Netia S.A 740 2622 1882
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 53 3033 2980
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1117 6011 4894
PREMIUM MOBILE S.A. 1470 14919 13449

 

Poprzednie dwa kwartały pokazały dominację Premium Mobile wśród mniejszych operatorów, którego goni a2mobile oraz kiepskie wyniki Virgin Mobile, który co kwartał jest na minusie.

III kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 8589 7592 -997
Multimedia Polska S.A. 69 4260 4191
Vectra S.A. 25 1432 1407
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 985 1372 387
VikingCo Poland Sp. z o. o. 495 3101 2606
Netia S.A 751 2800 2049
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 74 4034 3960
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1208 5749 4541
PREMIUM MOBILE S.A. 1898 17574 15676

 

Jeśli chodzi o Premium Mobile i a2mobile sytuacja w III kwartale nie uległa zmianie, nadal notują podobne wyniki jak w poprzednich dwóch, ale poprawiła się nieco sytuacja Virgin Mobile, który nadal jest na minusie, ale zeszedł już poniżej tysiąca.

Na koniec, wracając jeszcze do operatorów strukturalnych, rzecznik Play Marcin Gruszka zdążył już skomentować wyniki Play. W swoim komentarzu zapewnił, że w przypadku ofert abonamentowych Play jest na plusie i przypomniał wszystkim, że raport UKE nie rozgranicza numerów postpaid i prepaid.

Zakładam, że dziś pojawi się sporo komentarzy na temat raportu MNP po Q3. Z naszej strony jedna, ale ważna dla nas informacja. Raport nie pokazuje podziału na prepaid i postpaid a dla nas ma to zasadnicze znaczenie. Ważna informacja dla wszystkich zainteresowanych. PLAY utrzymuje pozytywny bilans w MNP w segmencie postpaid.

Ktoś zapyta o rynek prepaid. No cóż tutaj konkurencja jest ogromna i klienci bardzo często migrują. Fajnie, że system działa w taki przyjazny dla klientów sposób. Kiedyś częściej dziś to nie zwykłe rzadka sytuacja kiedy klient ma z tym problem.

Osobiście uważam jednak, że raport ten nie ma odzwierciedlać stanu posiadania numerów, Play wiadomo jest tu cały czas liderem od roku, pokazuje tylko ogólne nastroje klientów, którzy przechodzą pomiędzy operatorami, szukając lepszej oferty dla siebie. Zasady sporządzania raportu są cały czas takie same i wcześniej przy dobrym bilansie co kwartał, rzecznik Play nie uczulał nikogo na kwestię rozdzielenia abo od karty.

Źródło: UKE.

Photo: ifeelstock/Depositphotos

II kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 112077 91691 -20386
Play 134464 119961 -14503
Plus 78124 78776 652
T-Mobile 81314 87374 6060

 

Trwa on nadal, III kwartał Play skończył z wynikiem -22475 numerów. Na co złożyło się przyjęcie 121449 numerów i oddanie konkurencji 143924 numerów. Nie pomogła nawet promocja, ogłoszona w ostatnim tygodniu września - Absolutne 0 zł przez pół roku dla przenoszących numer do Play, kiedy to podejrzewałem, że spowodowana była kiepskim bilansem. Równie kiepski miesiąc miał Orange, który z kolei przyjął tylko 93238, a oddał aż 117195, co dało na minusie -23957.

Skończyło się to dokładnie po I kwartale 2018 roku, kiedy to po raz pierwszy w historii Play skończył kwartał na minusie (nieznacznym, bo -1047).

Sprawdź też: Przeniesienie numeru – oto wszystko co musisz wiedzieć nim rozpoczniesz procedurę!.

I kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 136614 118002 -18612
Play 153158 152111 -1047
Plus 94404 96181 1777
T-Mobile 101096 96701 -4395

 

To można było uznać za wypadek przy pracy, ale gdy po kolejnym, II kwartale 2018 r. sytuacja się powtórzyła i to ze znacznie gorszym bilansem przy przenoszeniu numerów, bo -14503, wiadomo było, że zaczął się odwrót od tego operatora.

II kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 112077 91691 -20386
Play 134464 119961 -14503
Plus 78124 78776 652
T-Mobile 81314 87374 6060

 

Trwa on nadal, III kwartał Play skończył z wynikiem -22475 numerów. Na co złożyło się przyjęcie 121449 numerów i oddanie konkurencji 143924 numerów. Nie pomogła nawet promocja, ogłoszona w ostatnim tygodniu września - Absolutne 0 zł przez pół roku dla przenoszących numer do Play, kiedy to podejrzewałem, że spowodowana była kiepskim bilansem. Równie kiepski miesiąc miał Orange, który z kolei przyjął tylko 93238, a oddał aż 117195, co dało na minusie -23957.

III kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 117195 93238 -23957
Play 143924 121449 -22475
Plus 81297 92150 10853
T-Mobile 88870 89010 140

 

Najlepiej wypadł w III kwartale Plus, który oddał 81297 numerów, ale przyjął 92150, w rezultacie skończył kwartał z 10853 numerów na plusie. Nieco słabiej T-Mobile, choć też na plusie 140 numerów, na co się złożyło oddanie 88870 numerów i odebranie 89010 numerów.

Jak wygląda sytuacja z największymi operatorami wirtualnymi? Najpierw spójrzmy na poprzednie kwartały.

I kwartał 2018
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 11276 8607 -2669
Multimedia Polska S.A. 4 158 154
Vectra S.A. 15 1086 1071
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 872 2188 1316
VikingCo Poland Sp. z o. o. 765 2325 1560
Netia S.A 637 2768 2131
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 105 3487 3382
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1122 7840 6718
PREMIUM MOBILE S.A. 1523 12160 10637

 

II kwartał 2018
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Multimedia Polska S.A. 6 107 101
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 8186 7090 -1096
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 1001 1614 613
Vectra S.A. 19 1217 1198
VikingCo Poland Sp. z o. o. 636 1892 1256
Netia S.A 740 2622 1882
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 53 3033 2980
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1117 6011 4894
PREMIUM MOBILE S.A. 1470 14919 13449

 

Poprzednie dwa kwartały pokazały dominację Premium Mobile wśród mniejszych operatorów, którego goni a2mobile oraz kiepskie wyniki Virgin Mobile, który co kwartał jest na minusie.

III kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 8589 7592 -997
Multimedia Polska S.A. 69 4260 4191
Vectra S.A. 25 1432 1407
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 985 1372 387
VikingCo Poland Sp. z o. o. 495 3101 2606
Netia S.A 751 2800 2049
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 74 4034 3960
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1208 5749 4541
PREMIUM MOBILE S.A. 1898 17574 15676

 

Jeśli chodzi o Premium Mobile i a2mobile sytuacja w III kwartale nie uległa zmianie, nadal notują podobne wyniki jak w poprzednich dwóch, ale poprawiła się nieco sytuacja Virgin Mobile, który nadal jest na minusie, ale zeszedł już poniżej tysiąca.

Na koniec, wracając jeszcze do operatorów strukturalnych, rzecznik Play Marcin Gruszka zdążył już skomentować wyniki Play. W swoim komentarzu zapewnił, że w przypadku ofert abonamentowych Play jest na plusie i przypomniał wszystkim, że raport UKE nie rozgranicza numerów postpaid i prepaid.

Zakładam, że dziś pojawi się sporo komentarzy na temat raportu MNP po Q3. Z naszej strony jedna, ale ważna dla nas informacja. Raport nie pokazuje podziału na prepaid i postpaid a dla nas ma to zasadnicze znaczenie. Ważna informacja dla wszystkich zainteresowanych. PLAY utrzymuje pozytywny bilans w MNP w segmencie postpaid.

Ktoś zapyta o rynek prepaid. No cóż tutaj konkurencja jest ogromna i klienci bardzo często migrują. Fajnie, że system działa w taki przyjazny dla klientów sposób. Kiedyś częściej dziś to nie zwykłe rzadka sytuacja kiedy klient ma z tym problem.

Osobiście uważam jednak, że raport ten nie ma odzwierciedlać stanu posiadania numerów, Play wiadomo jest tu cały czas liderem od roku, pokazuje tylko ogólne nastroje klientów, którzy przechodzą pomiędzy operatorami, szukając lepszej oferty dla siebie. Zasady sporządzania raportu są cały czas takie same i wcześniej przy dobrym bilansie co kwartał, rzecznik Play nie uczulał nikogo na kwestię rozdzielenia abo od karty.

Źródło: UKE.

Photo: ifeelstock/Depositphotos

III kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 117195 93238 -23957
Play 143924 121449 -22475
Plus 81297 92150 10853
T-Mobile 88870 89010 140

 

Najlepiej wypadł w III kwartale Plus, który oddał 81297 numerów, ale przyjął 92150, w rezultacie skończył kwartał z 10853 numerów na plusie. Nieco słabiej T-Mobile, choć też na plusie 140 numerów, na co się złożyło oddanie 88870 numerów i odebranie 89010 numerów.

Jak wygląda sytuacja z największymi operatorami wirtualnymi? Najpierw spójrzmy na poprzednie kwartały.

Skończyło się to dokładnie po I kwartale 2018 roku, kiedy to po raz pierwszy w historii Play skończył kwartał na minusie (nieznacznym, bo -1047).

Sprawdź też: Przeniesienie numeru – oto wszystko co musisz wiedzieć nim rozpoczniesz procedurę!.

I kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 136614 118002 -18612
Play 153158 152111 -1047
Plus 94404 96181 1777
T-Mobile 101096 96701 -4395

 

To można było uznać za wypadek przy pracy, ale gdy po kolejnym, II kwartale 2018 r. sytuacja się powtórzyła i to ze znacznie gorszym bilansem przy przenoszeniu numerów, bo -14503, wiadomo było, że zaczął się odwrót od tego operatora.

II kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 112077 91691 -20386
Play 134464 119961 -14503
Plus 78124 78776 652
T-Mobile 81314 87374 6060

 

Trwa on nadal, III kwartał Play skończył z wynikiem -22475 numerów. Na co złożyło się przyjęcie 121449 numerów i oddanie konkurencji 143924 numerów. Nie pomogła nawet promocja, ogłoszona w ostatnim tygodniu września - Absolutne 0 zł przez pół roku dla przenoszących numer do Play, kiedy to podejrzewałem, że spowodowana była kiepskim bilansem. Równie kiepski miesiąc miał Orange, który z kolei przyjął tylko 93238, a oddał aż 117195, co dało na minusie -23957.

III kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 117195 93238 -23957
Play 143924 121449 -22475
Plus 81297 92150 10853
T-Mobile 88870 89010 140

 

Najlepiej wypadł w III kwartale Plus, który oddał 81297 numerów, ale przyjął 92150, w rezultacie skończył kwartał z 10853 numerów na plusie. Nieco słabiej T-Mobile, choć też na plusie 140 numerów, na co się złożyło oddanie 88870 numerów i odebranie 89010 numerów.

Jak wygląda sytuacja z największymi operatorami wirtualnymi? Najpierw spójrzmy na poprzednie kwartały.

I kwartał 2018
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 11276 8607 -2669
Multimedia Polska S.A. 4 158 154
Vectra S.A. 15 1086 1071
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 872 2188 1316
VikingCo Poland Sp. z o. o. 765 2325 1560
Netia S.A 637 2768 2131
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 105 3487 3382
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1122 7840 6718
PREMIUM MOBILE S.A. 1523 12160 10637

 

II kwartał 2018
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Multimedia Polska S.A. 6 107 101
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 8186 7090 -1096
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 1001 1614 613
Vectra S.A. 19 1217 1198
VikingCo Poland Sp. z o. o. 636 1892 1256
Netia S.A 740 2622 1882
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 53 3033 2980
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1117 6011 4894
PREMIUM MOBILE S.A. 1470 14919 13449

 

Poprzednie dwa kwartały pokazały dominację Premium Mobile wśród mniejszych operatorów, którego goni a2mobile oraz kiepskie wyniki Virgin Mobile, który co kwartał jest na minusie.

III kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 8589 7592 -997
Multimedia Polska S.A. 69 4260 4191
Vectra S.A. 25 1432 1407
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 985 1372 387
VikingCo Poland Sp. z o. o. 495 3101 2606
Netia S.A 751 2800 2049
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 74 4034 3960
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1208 5749 4541
PREMIUM MOBILE S.A. 1898 17574 15676

 

Jeśli chodzi o Premium Mobile i a2mobile sytuacja w III kwartale nie uległa zmianie, nadal notują podobne wyniki jak w poprzednich dwóch, ale poprawiła się nieco sytuacja Virgin Mobile, który nadal jest na minusie, ale zeszedł już poniżej tysiąca.

Na koniec, wracając jeszcze do operatorów strukturalnych, rzecznik Play Marcin Gruszka zdążył już skomentować wyniki Play. W swoim komentarzu zapewnił, że w przypadku ofert abonamentowych Play jest na plusie i przypomniał wszystkim, że raport UKE nie rozgranicza numerów postpaid i prepaid.

Zakładam, że dziś pojawi się sporo komentarzy na temat raportu MNP po Q3. Z naszej strony jedna, ale ważna dla nas informacja. Raport nie pokazuje podziału na prepaid i postpaid a dla nas ma to zasadnicze znaczenie. Ważna informacja dla wszystkich zainteresowanych. PLAY utrzymuje pozytywny bilans w MNP w segmencie postpaid.

Ktoś zapyta o rynek prepaid. No cóż tutaj konkurencja jest ogromna i klienci bardzo często migrują. Fajnie, że system działa w taki przyjazny dla klientów sposób. Kiedyś częściej dziś to nie zwykłe rzadka sytuacja kiedy klient ma z tym problem.

Osobiście uważam jednak, że raport ten nie ma odzwierciedlać stanu posiadania numerów, Play wiadomo jest tu cały czas liderem od roku, pokazuje tylko ogólne nastroje klientów, którzy przechodzą pomiędzy operatorami, szukając lepszej oferty dla siebie. Zasady sporządzania raportu są cały czas takie same i wcześniej przy dobrym bilansie co kwartał, rzecznik Play nie uczulał nikogo na kwestię rozdzielenia abo od karty.

Źródło: UKE.

Photo: ifeelstock/Depositphotos

I kwartał 2018
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 11276 8607 -2669
Multimedia Polska S.A. 4 158 154
Vectra S.A. 15 1086 1071
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 872 2188 1316
VikingCo Poland Sp. z o. o. 765 2325 1560
Netia S.A 637 2768 2131
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 105 3487 3382
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1122 7840 6718
PREMIUM MOBILE S.A. 1523 12160 10637

 

Skończyło się to dokładnie po I kwartale 2018 roku, kiedy to po raz pierwszy w historii Play skończył kwartał na minusie (nieznacznym, bo -1047).

Sprawdź też: Przeniesienie numeru – oto wszystko co musisz wiedzieć nim rozpoczniesz procedurę!.

I kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 136614 118002 -18612
Play 153158 152111 -1047
Plus 94404 96181 1777
T-Mobile 101096 96701 -4395

 

To można było uznać za wypadek przy pracy, ale gdy po kolejnym, II kwartale 2018 r. sytuacja się powtórzyła i to ze znacznie gorszym bilansem przy przenoszeniu numerów, bo -14503, wiadomo było, że zaczął się odwrót od tego operatora.

II kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 112077 91691 -20386
Play 134464 119961 -14503
Plus 78124 78776 652
T-Mobile 81314 87374 6060

 

Trwa on nadal, III kwartał Play skończył z wynikiem -22475 numerów. Na co złożyło się przyjęcie 121449 numerów i oddanie konkurencji 143924 numerów. Nie pomogła nawet promocja, ogłoszona w ostatnim tygodniu września - Absolutne 0 zł przez pół roku dla przenoszących numer do Play, kiedy to podejrzewałem, że spowodowana była kiepskim bilansem. Równie kiepski miesiąc miał Orange, który z kolei przyjął tylko 93238, a oddał aż 117195, co dało na minusie -23957.

III kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 117195 93238 -23957
Play 143924 121449 -22475
Plus 81297 92150 10853
T-Mobile 88870 89010 140

 

Najlepiej wypadł w III kwartale Plus, który oddał 81297 numerów, ale przyjął 92150, w rezultacie skończył kwartał z 10853 numerów na plusie. Nieco słabiej T-Mobile, choć też na plusie 140 numerów, na co się złożyło oddanie 88870 numerów i odebranie 89010 numerów.

Jak wygląda sytuacja z największymi operatorami wirtualnymi? Najpierw spójrzmy na poprzednie kwartały.

I kwartał 2018
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 11276 8607 -2669
Multimedia Polska S.A. 4 158 154
Vectra S.A. 15 1086 1071
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 872 2188 1316
VikingCo Poland Sp. z o. o. 765 2325 1560
Netia S.A 637 2768 2131
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 105 3487 3382
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1122 7840 6718
PREMIUM MOBILE S.A. 1523 12160 10637

 

II kwartał 2018
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Multimedia Polska S.A. 6 107 101
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 8186 7090 -1096
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 1001 1614 613
Vectra S.A. 19 1217 1198
VikingCo Poland Sp. z o. o. 636 1892 1256
Netia S.A 740 2622 1882
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 53 3033 2980
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1117 6011 4894
PREMIUM MOBILE S.A. 1470 14919 13449

 

Poprzednie dwa kwartały pokazały dominację Premium Mobile wśród mniejszych operatorów, którego goni a2mobile oraz kiepskie wyniki Virgin Mobile, który co kwartał jest na minusie.

III kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 8589 7592 -997
Multimedia Polska S.A. 69 4260 4191
Vectra S.A. 25 1432 1407
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 985 1372 387
VikingCo Poland Sp. z o. o. 495 3101 2606
Netia S.A 751 2800 2049
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 74 4034 3960
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1208 5749 4541
PREMIUM MOBILE S.A. 1898 17574 15676

 

Jeśli chodzi o Premium Mobile i a2mobile sytuacja w III kwartale nie uległa zmianie, nadal notują podobne wyniki jak w poprzednich dwóch, ale poprawiła się nieco sytuacja Virgin Mobile, który nadal jest na minusie, ale zeszedł już poniżej tysiąca.

Na koniec, wracając jeszcze do operatorów strukturalnych, rzecznik Play Marcin Gruszka zdążył już skomentować wyniki Play. W swoim komentarzu zapewnił, że w przypadku ofert abonamentowych Play jest na plusie i przypomniał wszystkim, że raport UKE nie rozgranicza numerów postpaid i prepaid.

Zakładam, że dziś pojawi się sporo komentarzy na temat raportu MNP po Q3. Z naszej strony jedna, ale ważna dla nas informacja. Raport nie pokazuje podziału na prepaid i postpaid a dla nas ma to zasadnicze znaczenie. Ważna informacja dla wszystkich zainteresowanych. PLAY utrzymuje pozytywny bilans w MNP w segmencie postpaid.

Ktoś zapyta o rynek prepaid. No cóż tutaj konkurencja jest ogromna i klienci bardzo często migrują. Fajnie, że system działa w taki przyjazny dla klientów sposób. Kiedyś częściej dziś to nie zwykłe rzadka sytuacja kiedy klient ma z tym problem.

Osobiście uważam jednak, że raport ten nie ma odzwierciedlać stanu posiadania numerów, Play wiadomo jest tu cały czas liderem od roku, pokazuje tylko ogólne nastroje klientów, którzy przechodzą pomiędzy operatorami, szukając lepszej oferty dla siebie. Zasady sporządzania raportu są cały czas takie same i wcześniej przy dobrym bilansie co kwartał, rzecznik Play nie uczulał nikogo na kwestię rozdzielenia abo od karty.

Źródło: UKE.

Photo: ifeelstock/Depositphotos

II kwartał 2018
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Multimedia Polska S.A. 6 107 101
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 8186 7090 -1096
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 1001 1614 613
Vectra S.A. 19 1217 1198
VikingCo Poland Sp. z o. o. 636 1892 1256
Netia S.A 740 2622 1882
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 53 3033 2980
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1117 6011 4894
PREMIUM MOBILE S.A. 1470 14919 13449

 

Poprzednie dwa kwartały pokazały dominację Premium Mobile wśród mniejszych operatorów, którego goni a2mobile oraz kiepskie wyniki Virgin Mobile, który co kwartał jest na minusie.

Skończyło się to dokładnie po I kwartale 2018 roku, kiedy to po raz pierwszy w historii Play skończył kwartał na minusie (nieznacznym, bo -1047).

Sprawdź też: Przeniesienie numeru – oto wszystko co musisz wiedzieć nim rozpoczniesz procedurę!.

I kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 136614 118002 -18612
Play 153158 152111 -1047
Plus 94404 96181 1777
T-Mobile 101096 96701 -4395

 

To można było uznać za wypadek przy pracy, ale gdy po kolejnym, II kwartale 2018 r. sytuacja się powtórzyła i to ze znacznie gorszym bilansem przy przenoszeniu numerów, bo -14503, wiadomo było, że zaczął się odwrót od tego operatora.

II kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 112077 91691 -20386
Play 134464 119961 -14503
Plus 78124 78776 652
T-Mobile 81314 87374 6060

 

Trwa on nadal, III kwartał Play skończył z wynikiem -22475 numerów. Na co złożyło się przyjęcie 121449 numerów i oddanie konkurencji 143924 numerów. Nie pomogła nawet promocja, ogłoszona w ostatnim tygodniu września - Absolutne 0 zł przez pół roku dla przenoszących numer do Play, kiedy to podejrzewałem, że spowodowana była kiepskim bilansem. Równie kiepski miesiąc miał Orange, który z kolei przyjął tylko 93238, a oddał aż 117195, co dało na minusie -23957.

III kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Orange 117195 93238 -23957
Play 143924 121449 -22475
Plus 81297 92150 10853
T-Mobile 88870 89010 140

 

Najlepiej wypadł w III kwartale Plus, który oddał 81297 numerów, ale przyjął 92150, w rezultacie skończył kwartał z 10853 numerów na plusie. Nieco słabiej T-Mobile, choć też na plusie 140 numerów, na co się złożyło oddanie 88870 numerów i odebranie 89010 numerów.

Jak wygląda sytuacja z największymi operatorami wirtualnymi? Najpierw spójrzmy na poprzednie kwartały.

I kwartał 2018
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 11276 8607 -2669
Multimedia Polska S.A. 4 158 154
Vectra S.A. 15 1086 1071
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 872 2188 1316
VikingCo Poland Sp. z o. o. 765 2325 1560
Netia S.A 637 2768 2131
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 105 3487 3382
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1122 7840 6718
PREMIUM MOBILE S.A. 1523 12160 10637

 

II kwartał 2018
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Multimedia Polska S.A. 6 107 101
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 8186 7090 -1096
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 1001 1614 613
Vectra S.A. 19 1217 1198
VikingCo Poland Sp. z o. o. 636 1892 1256
Netia S.A 740 2622 1882
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 53 3033 2980
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1117 6011 4894
PREMIUM MOBILE S.A. 1470 14919 13449

 

Poprzednie dwa kwartały pokazały dominację Premium Mobile wśród mniejszych operatorów, którego goni a2mobile oraz kiepskie wyniki Virgin Mobile, który co kwartał jest na minusie.

III kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 8589 7592 -997
Multimedia Polska S.A. 69 4260 4191
Vectra S.A. 25 1432 1407
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 985 1372 387
VikingCo Poland Sp. z o. o. 495 3101 2606
Netia S.A 751 2800 2049
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 74 4034 3960
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1208 5749 4541
PREMIUM MOBILE S.A. 1898 17574 15676

 

Jeśli chodzi o Premium Mobile i a2mobile sytuacja w III kwartale nie uległa zmianie, nadal notują podobne wyniki jak w poprzednich dwóch, ale poprawiła się nieco sytuacja Virgin Mobile, który nadal jest na minusie, ale zeszedł już poniżej tysiąca.

Na koniec, wracając jeszcze do operatorów strukturalnych, rzecznik Play Marcin Gruszka zdążył już skomentować wyniki Play. W swoim komentarzu zapewnił, że w przypadku ofert abonamentowych Play jest na plusie i przypomniał wszystkim, że raport UKE nie rozgranicza numerów postpaid i prepaid.

Zakładam, że dziś pojawi się sporo komentarzy na temat raportu MNP po Q3. Z naszej strony jedna, ale ważna dla nas informacja. Raport nie pokazuje podziału na prepaid i postpaid a dla nas ma to zasadnicze znaczenie. Ważna informacja dla wszystkich zainteresowanych. PLAY utrzymuje pozytywny bilans w MNP w segmencie postpaid.

Ktoś zapyta o rynek prepaid. No cóż tutaj konkurencja jest ogromna i klienci bardzo często migrują. Fajnie, że system działa w taki przyjazny dla klientów sposób. Kiedyś częściej dziś to nie zwykłe rzadka sytuacja kiedy klient ma z tym problem.

Osobiście uważam jednak, że raport ten nie ma odzwierciedlać stanu posiadania numerów, Play wiadomo jest tu cały czas liderem od roku, pokazuje tylko ogólne nastroje klientów, którzy przechodzą pomiędzy operatorami, szukając lepszej oferty dla siebie. Zasady sporządzania raportu są cały czas takie same i wcześniej przy dobrym bilansie co kwartał, rzecznik Play nie uczulał nikogo na kwestię rozdzielenia abo od karty.

Źródło: UKE.

Photo: ifeelstock/Depositphotos

III kwartał 2018 roku
Nazwa Dostawcy Usług Dawca Biorca Bilans
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. 8589 7592 -997
Multimedia Polska S.A. 69 4260 4191
Vectra S.A. 25 1432 1407
Telestrada S.A. (Lajt Mobile) 985 1372 387
VikingCo Poland Sp. z o. o. 495 3101 2606
Netia S.A 751 2800 2049
ITI Neovision S.A. (nc+ mobile) 74 4034 3960
AERO 2 Sp. z o.o (a2mobile) 1208 5749 4541
PREMIUM MOBILE S.A. 1898 17574 15676

 

Jeśli chodzi o Premium Mobile i a2mobile sytuacja w III kwartale nie uległa zmianie, nadal notują podobne wyniki jak w poprzednich dwóch, ale poprawiła się nieco sytuacja Virgin Mobile, który nadal jest na minusie, ale zeszedł już poniżej tysiąca.

Na koniec, wracając jeszcze do operatorów strukturalnych, rzecznik Play Marcin Gruszka zdążył już skomentować wyniki Play. W swoim komentarzu zapewnił, że w przypadku ofert abonamentowych Play jest na plusie i przypomniał wszystkim, że raport UKE nie rozgranicza numerów postpaid i prepaid.

Zakładam, że dziś pojawi się sporo komentarzy na temat raportu MNP po Q3. Z naszej strony jedna, ale ważna dla nas informacja. Raport nie pokazuje podziału na prepaid i postpaid a dla nas ma to zasadnicze znaczenie. Ważna informacja dla wszystkich zainteresowanych. PLAY utrzymuje pozytywny bilans w MNP w segmencie postpaid.

Ktoś zapyta o rynek prepaid. No cóż tutaj konkurencja jest ogromna i klienci bardzo często migrują. Fajnie, że system działa w taki przyjazny dla klientów sposób. Kiedyś częściej dziś to nie zwykłe rzadka sytuacja kiedy klient ma z tym problem.

Osobiście uważam jednak, że raport ten nie ma odzwierciedlać stanu posiadania numerów, Play wiadomo jest tu cały czas liderem od roku, pokazuje tylko ogólne nastroje klientów, którzy przechodzą pomiędzy operatorami, szukając lepszej oferty dla siebie. Zasady sporządzania raportu są cały czas takie same i wcześniej przy dobrym bilansie co kwartał, rzecznik Play nie uczulał nikogo na kwestię rozdzielenia abo od karty.

Źródło: UKE.

Photo: ifeelstock/Depositphotos

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu